• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Anonym (exakt)
    Anonym (Rationell) skrev 2013-06-05 22:18:17 följande:

Samma här! Denna grodyngelliknande förökningen av intellektuellt missskapade åsikter börjar mattas av (åtminstone i denna FL-tråd). Ett, stundom tillfälligt, litet vin i den annars så stiltjeliknande omedvetenhet som råder i denna vidriga värld.
    Problemet är att alltför många oavsett hur medvetna om världens miljöproblem och resursbrist resonerar att de är mycket villiga att göra allt som krävs men vid deras hygien drar de gränsen. Där vill du kunna hålla sin nuvarande livsstil. Ett sånt här resonemang går inte i längden. Men troligtvis kommer de flesta bli medvetna om detta i framtiden när antingen marknaden eller straffskatter har pressat upp priserna på vatten och energi så högt att man inte kan slösa längre.
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (exakt) skrev 2013-06-05 22:28:19 följande:
    Problemet är att alltför många oavsett hur medvetna om världens miljöproblem och resursbrist resonerar att de är mycket villiga att göra allt som krävs men vid deras hygien drar de gränsen. Där vill du kunna hålla sin nuvarande livsstil. Ett sånt här resonemang går inte i längden. Men troligtvis kommer de flesta bli medvetna om detta i framtiden när antingen marknaden eller straffskatter har pressat upp priserna på vatten och energi så högt att man inte kan slösa längre.

Förhoppningsvis bara en tidsfråga innan så sker. Eller åtminstone lever hoppet till nästa fikapaus, rättare sagt.
  • Nude
    ManSthlm skrev 2013-06-05 11:33:50 följande:
    Varje dag självklart. Två gånger om dagen om jag går ut på kvällen. Att vissa inte ens duschar varje dag? Ställer mig helt oförstående. 

Ställer mig också helt oförstående..
  • Ivanta
    Trust me skrev 2013-06-05 09:08:32 följande:
    Var tredje dag brukar vi byta med varandra.
  • carlf
    Anonym (Nisse) skrev 2013-06-05 09:04:36 följande:
    Du verkar ha nån slags renlighetsnoja. Kan det vara vettigt att duscha två ggr per dag?
    Nej det tror jag inte. men var gång man byter kläder är det så jäkla skönt att ta en dusch. en gång innan man går till jobb och en gång efter jobb innan man tar på andra kläder. ja o jag tycker det är självklart med ny tvättade underkläder efter en dusch

• Anonym (överdrivet)

Jag undrar om det inte är en fråga lite om ålder, när jag var yngre var det en självklarhet att duscha varje dag, det skulle bara vara så. Nu när jag är äldre så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker eller hur det ska vara, nu duschar jag när jag tycker det behövs.

• carlf
    Anonym (överdrivet) skrev 2013-06-06 08:32:14 följande:
    Jag undrar om det inte är en fråga lite om ålder, när jag var yngre var det en självklarhet att duscha varje dag, det skulle bara vara så. Nu när jag är äldre så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker eller hur det ska vara, nu duschar jag när jag tycker det behövs.
    Behövs? aldrig för det är skönt, särskilt nu på sommaren?
  • Anonym (Fenjal)

Min fd bytte varannan var tredje dag, jag tyckte det var obegripligt. Mina andra killar har bytt varje gång de duschade, det vill säga minst en gång per dag.

• carlf
    Anonym (Fenjal) skrev 2013-06-06 08:52:38 följande:
    Min fd bytte varannan var tredje dag, jag tyckte det var obegripligt. Mina andra killar har bytt varje gång de duschade, det vill säga minst en gång per dag.
     Då känner jag mig normal som byter efter var dusch. för du har haft en jäkla massa killar som just gjort så;)
  • Anonym (Fenjal)
    carlf skrev 2013-06-06 08:56:02 följande:
      för du har haft en jäkla massa killar som just gjort så;)

Varför skriver du så, vad vet du om det? Eller är 3- 4 stycken en jäkla massa killar? Jag svarar utifrån mina erfarenheter, och jag anser att man skall byta kallingar varje dag, punkt slut.
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?