• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Gosig kille
    Sanna Gosing skrev 2010-02-03 17:03:29 följande:
    Så du vet alltså att du har exakt 37 stycken? Just det låter lite osunt.
    Varför skulle det vara det? Alla har ju inte koll på vad som finns att tillgå. Är man singel och bor själv så vet man vad som finns. Är du avis kanske???
  • Gosig kille
    Scratchy skrev 2010-02-04 21:50:12 följande:
    Kan du inte beskriva dina favoriter lite mer ingående? Jag dör av nyfikenhet...
    Isnogood skrev 2010-02-03 18:38:03 följande:
    HUR vet du det..? Brukar du tjuvkika..?!?
      Klart någon tjuvkikar. Kul med publik!

Favoriterna ä boxershorten. De flesta har olika mönster son stjärnor, linjer, olika figurer mm. Det enda jag saknar är några par rosa boxershorts. Har du några tips? Kanske liggandes i garderoben?
  • Gosig kille
    Anonym skrev 2010-02-03 18:34:07 följande:
    Gosig kille har det som hobby. han räknar dom gång på gång, och luktar på fartränderna...
    Hobby? Det hinner aldrig bli några fartränder. Har ju en stark anusmuskel som håller tät så jag vet inte vad du snackar om. Du verkar ju ha bättre erfarenhet av fartränder. Tro nu inte att du är stålmannen bara för att du har rost i kalsongerna.
  • Liveit1971

Jag byter kallingar 350 gånger per år i snitt. Med andra ord så byts de varje dag om jag inte av någon anledning är förhindrad att göra det.

• Anonym (Rofvenhielm)

Kalsonger..? Kvinnor föredrar när klubban trillar ner och slår dem i pannan när de knäppt upp mina jeans. Ingen vill hålla på och krångla med några kalsonger.

• Gosig kille
    Anonym (Rofvenhielm) skrev 2010-02-05 11:54:23 följande:
    Kalsonger..? Kvinnor föredrar när klubban trillar ner och slår dem i pannan när de knäppt upp mina jeans. Ingen vill hålla på och krångla med några kalsonger.
    Där har du en poäng. Det underlättar utan. Jag trivs däremot att ha kalingar för att det är skönt.
  • Anonym

Hehehe, roligt att se hur alla blir upprörda om man inte byter kallingar tillräckligt ofta. Hyfsat tråkigt svenskt, även om jag själv tycker det känns bäst att byta trosor varje dag så tycker jag inte det gör något om min man skulle fuska ibland :D

• Anonym (Kalsongkillen)

Varje dag, med undantag från om man övernattar lite oplanerat hos en polare eller hakar på nån tjej hem efter jobbet.

• Isnogood
    Gosig kille skrev 2010-02-04 23:58:01 följande:
      Klart någon tjuvkikar. Kul med publik!Favoriterna ä boxershorten. De flesta har olika mönster son stjärnor, linjer, olika figurer mm. Det enda jag saknar är några par rosa boxershorts. Har du några tips? Kanske liggandes i garderoben?
    Näpp, jag har inga rosa boxerkallingar i garderoben... {#lang_emotions_undecided}

Men jag har rosa boxertrosor {#lang_emotions_tongue_out}

-Fast...dom vill jag inte låna ut...

Kan i alla fall ge dig "tummen upp" för val av modell
    Boxer är klart snyggast (om du frågar mig...vilket du nu iof inte gjorde...men jag svarar i alla fall {#lang_emotions_dreamer}  )
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Gosig kille skrev 2010-02-05 00:00:30 följande:
    Hobby? Det hinner aldrig bli några fartränder. Har ju en stark anusmuskel som håller tät så jag vet inte vad du snackar om. Du verkar ju ha bättre erfarenhet av fartränder. Tro nu inte att du är stålmannen bara för att du har rost i kalsongerna.
    He he he....
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?