• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • daljian

Jag brukar sova naken och då faller det sig naturligt att jag byter när jag stiger upp. 
    Om jag vet att jag ska träna tidigt på dagen tar jag samma som jag hade dagen innan och byter efter att jag duschat.

Så, sammanfattningsvis en gång per dag. Ibland kan det bli två gånger om jag tränat så jag blivit svettig och behövt en dusch.

• Rikard

På vår arbetsplats börjar varje dag med att vi män byter kalsonger med varandra.

• Anonym (Nannad)

Har bytt någon gång..mer aldrig igen..fick orena kallingar vid byte..

• Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (Nannad) skrev 2018-09-03 16:22:22 följande:

Har bytt någon gång..mer aldrig igen..fick orena kallingar vid byte..

Ööö.... va?
  • Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (52) skrev 2018-09-03 22:21:28 följande:

52gånger/år

Okej alltså en gång i vecka låter mycket 52 ggr i året men jag dubbelt eller 3 ggr oftare än du 156ggr i året byter jag vad?!?! 156 grr året oj jösses det blir till mycket nummror :D
  • Anonym (Kalle kalsong)

Har kalsonger märkta Januari, Februari, Mars..., för att hjälpa mig hålla koll på när det är dags att byta.

• villbusa

Det går åt minst ett par om.dagen....

Har jag tagit rena efter träning en sen kväll kan de få åka med nästa dag oxå. Tar alltid rent efter dusch o duschar minst 1 gg varje dygn.

Hårt arbete eller träning så går det flera par varje dygn...

• Anonym (Nannad)

Måste man byta så länge som man torkar sig..?

• Anonym (SD 2018)

Lika ofta som de byterskjorta, varje dag. Heja grabbarna!

#förändringpåriktigt

• Anonym (Kuksugaren)

Jag byter ööö... jo varannan var tredje dag ibland om jag är hemma kan det bli 4 dagar med samma boxershorts på mig men inte luktar det kiss när jag sitter nånstans och försöker lukta lite om det luktar men nä, oftast nog varannan dag kan bli t.o.m. nångång varje dag beror på hur svettigt jag har efter arbetet jag kan svettas t.o.m. i rumpan kan vara en svettrand där bak inte såndär brun bajs rand nej nej nej en svettrand då byter jag

• Anonym (52)
    Anonym (Nannad) skrev 2018-09-08 12:29:40 följande:

Varför torka när man har kalsonger?
  • Anonym (Nannad)

Fattar inte varför folk är så intresserade av att torka sig ?!

• Anonym (Rimlig)
    Anonym (Nannad) skrev 2018-09-08 12:29:40 följande:

Anonym (Kuksugaren) skrev 2018-09-09 22:23:50 följande:

Jag byter ööö... jo varannan var tredje dag ibland om jag är hemma kan det bli 4 dagar med samma boxershorts på mig men inte luktar det kiss när jag sitter nånstans och försöker lukta lite om det luktar men nä, oftast nog varannan dag kan bli t.o.m. nångång varje dag beror på hur svettigt jag har efter arbetet jag kan svettas t.o.m. i rumpan kan vara en svettrand där bak inte såndär brun bajs rand nej nej nej en svettrand då byter jag

Vad är det för fel på er? Byt era underkläder minst en gång om dagen för fan. 
  • Anonym (Kiv (kille))

Värst är ju när det är brun bak,fram ,ut och in.kan hålla med om när man lägger pungen i det bruna. Så står man inte ut många dagar. Men man får inte tvätta i onödan. Det blir så mycket fosfor i avloppsvatten än då. Så säger en sann miljövän.

• Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (Rimlig) skrev 2018-09-12 05:11:46 följande:

Vad är det för fel på er? Byt era underkläder minst en gång om dagen för fan. 

Hmmm fel på er??? Kan det bero på min aspergees syndrom eller min hypokondria eller min läs och inlärningssvårigheter som är fel på mig jag är fan så dålig att lära mig från text men jag kan hela teatrar utantill 6 och en halv timme teater utantill kan jag alla repliker och accenter och dialekter plus numror, "normala" kan knappt lära sig 60 numror på 7 dagar utantill jag lär mig 60 numror utantill på 25 minuter!!! Jaa nå tillbaka till ämnet..... Man behöver inte vara så ren som du tror att man mste vara, hah varje dag ne-e så smitsig är inte kuken
  • Anonym (Farbror knall)

Jul och midsommar

• Richi3
    Anonym (JG) skrev 2010-01-28 10:57:22 följande:

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

Känner att inget är fel så här långt som vad din kille tycker och jag håller med honom, jag gör samma! Varannan dag är lagom, tre dagar, nja. Då börjar det bli kissnödigt och bromsspår och så i tyget.. not nice.
  • Tom Araya

Jag har samma kalsonger rätt länge. Har väl kanske 20 par och köper inte ofta nya. Jag tvättar ju dem såklart, men inte byter, det är ju ändå desamma 20 par som går runt rätt länge.

Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?