• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Gung Ho

En gång i veckan, men då vänder jag dem bakofram och in och ut under veckan så det är ingen fara...

• Anonym (JG)
    Add3 skrev 2010-02-14 11:18:23 följande:
    En gång i veckan, men då vänder jag dem bakofram och in och ut under veckan så det är ingen fara...
    MatsAtari skrev 2010-02-14 11:09:05 följande:
    Byter kalsonger 2ggr om året vare sig det behövs eller inte.
  • Scratchy
    Add3 skrev 2010-02-14 11:18:23 följande:
    Sätter du dem på huvudet också eller?
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Anonym
    Min sambo bytar när han har duschat vilket kan ske mellan 1-5 dagars mellanrum, plus att han aldrig torkar sig i röven eller snoppen. Otroligt hett inte konstigt jag lämnat honom.
  • Gosig kille

Konstig sambo du hade. Visst fan ska man tvätta kroppen grundlig och inte bara skölja av sig. Han måste luktat illa som bara den. Skicka ett par skrubbhandskar till honom och glöm inte instruktionsboken hur handskarna funkar. Hoppsas du hitt någon renligare.

Anonym skrev 2010-02-16 22:03:07 följande:
  • Anonym (JG)
    Anonym skrev 2010-02-16 22:03:07 följande:
    ja det där lät väl inte jättetrevligt... när fattade du vinken?
    läskig typ..
    klart man måste hålla sig ren! som "Gosig kille" sa hade jag skickat hem ett helt kitt med duschkräm,lotion,skrubbvantar mm till honom som en pik.
  • Gung Ho
    Scratchy skrev 2010-02-16 21:33:40 följande:
    Sätter du dem på huvudet också eller?
    Nej, där har jag en papperspåse som mössa.
  • Anonym (äckelbajs)
    Anonym (JG) skrev 2010-01-28 10:57:22 följande:
    kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.Hur ofta byter ni killar kalsonger?Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.Hur gör ni?
    varje dag minst..

FY FAN VILKET ÄCKEL..
  • Tom Araya
    Alltid vid dusch/bad, aldrig annars. För mig blir det oftast mellan varje till varannan dag, ibland var tredje beroende på vad man gör, har gjort och hur social man ska vara.
    På jobbet händer det att jag får slut på rena kalsonger, då går jag hellre utan efter duschen tills jag kommer hem och då brukar jag inte heller bry mig om att ta på några förrän morgonen efter när jag går upp.

Jag brukar försöka se till att vara någorlunda nyduschad när jag har sex med en tjej, kan bli lite svårt ibland då jag är förbannat morgonkåt. Kan lösas med dusch kvällen innan och tvätt av dom viktigaste delarna samma morgon, innan det ska ske så att säga.
  • Scratchy
    Tom Araya skrev 2010-02-18 08:09:12 följande:
    Jag brukar försöka se till att vara någorlunda nyduschad när jag har sex med en tjej, kan bli lite svårt ibland då jag är förbannat morgonkåt. Kan lösas med dusch kvällen innan och tvätt av dom viktigaste delarna samma morgon, innan det ska ske så att säga.
    Det viktiga är ju att du tar av dig kalsongerna i alla fall...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?