• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • carlf
    Anonym (Fenjal) skrev 2013-06-06 09:07:35 följande:

Varför skriver du så, vad vet du om det? Eller är 3- 4 stycken en jäkla massa killar? Jag svarar utifrån mina erfarenheter, och jag anser att man skall byta kallingar varje dag, punkt slut.
    Haha, var bara på lite ret humör;) 
  • Anonym (överdrivet)
    carlf skrev 2013-06-06 08:43:44 följande:
    Behövs? aldrig för det är skönt, särskilt nu på sommaren?

Ja, det är rätt, missförstå allt som går att missförstå. Märk ord, där det går att märka ord, det gör så gott för diskussionen med halmgubbar.
  • Anonym (Nisse)
    carlf skrev 2013-06-06 08:43:44 följande:
    Behövs? aldrig för det är skönt, särskilt nu på sommaren?
    Jag har nog aldrig duschat för att det skulle vara skönt, i hela mitt liv.
  • giftman

Varje gång jag duschar med undantag av högsommarn eller om vi är på semester. Har en noja på att ta kalla svalkande duschar på max 2 - 3 minuter när jag blir för varm. Hade jag bytt efter alla de (kan lätt bli 2-3 stycken utöver den vanliga duschen en riktigt varm dag) tror jag hela familjen hade flippat ut över den fulla tvättkorgen.

• Ernst Hugo

Byter 1-2 ggr dagligen. Alltid efter dusch och ibland en gång till.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Kille)

Till skillnad från många killar i tråden så kan jag faktiskt torka mig i stjärten efter jag bajsat, och jag tvättar kuken efter jag kissat.... Så, eftersom mina kalsonger är rena och jag kan hålla mig ifrån att besudla dem, varför skulle jag byta dem varje dag? 

Varannan, var tredje dag är tillräckligt, såvida jag inte svettats eller så, då blir det oftare.

Alla ni som byter varje dag, usch vad äckliga ni måste vara som besudlar era underkläder hela tiden! 

• Anonym (Rationell)
    Anonym (Kille) skrev 2013-06-07 10:42:03 följande:
    Till skillnad från många killar i tråden så kan jag faktiskt torka mig i stjärten efter jag bajsat, och jag tvättar kuken efter jag kissat.... Så, eftersom mina kalsonger är rena och jag kan hålla mig ifrån att besudla dem, varför skulle jag byta dem varje dag? 

Varannan, var tredje dag är tillräckligt, såvida jag inte svettats eller så, då blir det oftare.

Alla ni som byter varje dag, usch vad äckliga ni måste vara som besudlar era underkläder hela tiden! 

Hittills enda moraliskt vettiga svaret. Suveränt!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Rationell) skrev 2013-06-08 00:28:57 följande:

Hittills enda moraliskt vettiga svaret. Suveränt!

Förutom det är svårt att styra hur man svettas i skrevet
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (!)
    Anonym (överdrivet) skrev 2013-06-06 08:32:14 följande:
    Jag undrar om det inte är en fråga lite om ålder, när jag var yngre var det en självklarhet att duscha varje dag, det skulle bara vara så. Nu när jag är äldre så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker eller hur det ska vara, nu duschar jag när jag tycker det behövs.
  • Anonym (Rationell)
    Ernst Hugo skrev 2013-06-08 00:30:24 följande:
    Förutom det är svårt att styra hur man svettas i skrevet

Fenomenet svettning lyder under naturligt betingade kroppsliga reaktioner. Bara att acceptera att det är just naturligt och lägga fokus på annat i livet.
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?