• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Tom Araya
    Anonym (JG) skrev 2010-01-28 10:57:22 följande:

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

Jag byter varje gång jag duschar, vilket oftast är varje dag, ibland varannan dag och ibland två gånger om dagen.

Jag ser ingen mening i varken klädbyte utan dusch eller dusch utan klädbyte. Det hänger ihop för mig.
  • Anonym (Q)

En gång i veckan kanske.
    Ser ingen mening med att byta oftare.

• Fritz08

Jag sover naken och tar på mig nya varje morgon.

• Anonym (Mj)
    Tom Araya skrev 2018-08-30 03:54:52 följande:

Jag byter varje gång jag duschar, vilket oftast är varje dag, ibland varannan dag och ibland två gånger om dagen.

Jag ser ingen mening i varken klädbyte utan dusch eller dusch utan klädbyte. Det hänger ihop för mig.

Du visste väl att du har svarat i denna tråd redan förut? :)

För 8 år sedan!!!!! :D

Hahaha UNDERBART!!
  • Anonym (kik)

Efter dusch när jag vaknat och oftast byter jag när jag går och lägger mig.

• Tom Araya
    Anonym (Mj) skrev 2018-08-30 13:19:20 följande:
    Du visste väl att du har svarat i denna tråd redan förut? :)

För 8 år sedan!!!!! :D

Hahaha UNDERBART!!
    Missade det. Skrattande
  • Anonym (ztranka)

jag har en kalsong, den tvättar jag på julafton

• Sharper

Min man badar varje dag nästan och byter kalsonger då. Händer att han inte badar ibland och vet faktiskt inte om han byter kalsonger på morgonen MEN han arbetar ensam i skogen så går han en dag extra med kalsongerna så ser inte jag problemet eftersom han då badar när han kommer hem. Det går aldrig mer än 1 dag emellan bad :)

Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?