Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-09-06 06:12:39 följande:
    Hur många streck ser ni? :-P
    Jag ser två...?
    jag och maken ser två...
    hihi, GRATTIS igen!! Äntligen va? *ler*

Här är mensen nästan tveklöst på väg tyvärr. Känns så iaf, och jag hade lite mörkbeiga flytningar igårkväll. Fortsätter det kännas så här "mensigt" i hela kroppen och jag får fler mörka flytningar under dagen idag, kommer jag avvakta till imorgon med att testa
  • MiAmore
    Jakeline: Det hade jag med gjort bara för att *hihi*

Så var mensen här.. Om man nu ska se det positivt så som varje gång mensen kommer, får jag motivation till att ta tag i träningen o jakten på en smalare midja igen... Hoppas nu bara jag klarar av det denna gången.. *ler*
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-09-06 15:04:34 följande:

Jakeline: Jaa vad kul!!! Blir ett majbarn då?! Grattis!!!

Tekla, MiAmore: Ni kommer snart ni också, brukar ju vara så att plussen smittas

Var på UL idag och som med min vanliga tur fick jag samma sura kärring som första gången, denna gång var jag ju mer förberedd men hur sur och grinig får man vara egentligen?? Hon är verkligen inte på det jobb hon borde vara på, ingen känsla för andra människor överhuvudtaget. Jaja lite bilder fick vi med oss men inte alls lika bra som med Minde, hon ansträngde sig ju inte om man säger så. Blää, tycker verkligen synd om dem som får henne på sin första gång om man säger så. Allt var som det skulle iallafall och får väl lita på det.

Ja vi får väl hoppas att det smittar av sig snart då

Vad tråkigt med en sådan bm. Det finns en sådan där jag gick också. Vi sa ifrån att få den andra bm som gör ul, när vi skulle på vårt andra ul
  • MiAmore

Jag hade egentligen tänkt vänta med att börja med apiforce till nästa försök (dvs inte efter denna mensen, men nästa, om det inte tar sig denna gången), men när jag var i stan idag och gick förbi hälsokostaffären, så tänkte jag "nej varför det egentligen?" Så efter mensens sista dag börjar jag knapra apiforce. Apiforce + ökad träning och lite bättre kost, bättre förberedning än så går väl inte att få till för att lyckas?

• MiAmore

Vad fin han är Miniluvan! Passar verkligen till att heta Matteo

Vet ni vad jag kom på precis? Vi kommer vara i Spanien när jag har bim nästa gång... Spännande spännande

• MiAmore

Det är både skönt o jobbigt att ha bim när vi är i Spanien. Jobbigt/tråkigt om mensen kommer, inte kul att ha mens när man är i Spanien. Skönt för att jag då förhoppningsvis inte kommer ha tid att tänka på symptom o bli skenis. Jobbigt dock att inte kunna testa förens på bim+3 eller 4.. *ler smått*

Svar på tråden Här peppas det, del 9