Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Jag har knappt fattat det ännu.. Men jag har ÄNTLIGEN fått en tillsvidare anställning!!! Skriver på papperna på måndag. Är SÅÅÅ oerhört GLAD!! Nu är det inget som hindrar oss från att starta på syskonförsök....

• MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-18 19:38:36 följande:
    Grattis! Visst är det skönt!
    Tack Ja det känns obeskrivbart underbart o skönt! Som jag längtat efter att få en fast tjänst!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-20 13:40:43 följande:
    Grattis MiAmore! Gud vad skönt för dig! Måste ju kännas mycket tryggare!
    Tack Ja det känns mycket tryggare! Skönt att kunna planera ekonomin och semestrar o dyl bättre nu
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-06-20 21:14:18 följande:
    Grattis MiAmore!! Så skönt för dig, så nu blir det bebis snart då?
    Tack Ja ganska snart.. Vi väntar ett tag ändå, och börjar inte förens i sept-okt som vi pratat om innan
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-20 21:46:23 följande:
    det kan ju vara bra om du väntar ett tag efter du skrivit på papprena... känns lite snällare. :P

här blir det ju inget oavsätt.. hmf. Måste nog ta och ta verkstaden lite mer seriöst om Éomer ska bli storebror snart..
    haha, ja det hade inte känts så snällt att skriva på papperna denna månaden, och sedan tala om i juli eller aug att jag är gravid

Tråkigt att det inte tar sig för er. Ni har väl försökt rätt länge nu?
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-06-21 14:22:05 följande:
    jo, men det är svårt att vara riktigt aktiv i verkstaden när man har en liten som ibland tycker att han ska sova mellan oss :P Men, de säger ju att mirakel tar tid :P Det är ingen panik heller... Det känns rätt okej att inte vara gravid nu... födelsdagskalas och så där så...
    hehe, nej det är sant..
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-23 20:43:29 följande:
    Nu ligger det en bild på lillebror i mitt galleri om ni vill kika. Tycker nog att han är lite lik Bastian.
    Vad du skrämde mig, trodde att du fött redan! *skrattar* Fin bild iaf!
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-23 21:01:15 följande:
    MiAmore: Nä inte än, det är 8 v kvar. Men vi var på ultraljud idag. Han är beräknad till 3,6 kg. Han såg så fin ut, vi längtar så efter honom nu.
    Ja jag hade för mig att det var lite mer än 60 dagar kvar, därför jag blev nervös. *skrattar* Förstår att ni längtar
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-24 17:07:16 följande:
    Jeskan: Hur går det för dig nu, med förvärkar och allt? Jag har lagt upp en "ny" magbild i galleriet. Den är från v.30 så den är nästan färsk.
    vad härlig din mage är!
    Hur har du det med foglossning denna gången?
Svar på tråden Här peppas det, del 9