Här peppas det, del 9
Hur går det Jakeline? Hur mår du? ![]()
Hur går det Jakeline? Hur mår du? ![]()
Här känns det som att apiforcen gör något i min mage. Det känns inte hela tiden, utan kommer o går. Har gjort det nu dem 3 sista dagarna. Vad jag inte visste var att bidrottninggele tydligen ska/kan hjälpa till att få en lite kortare mens cykel. Så jag räknar med att jag bör ha äl någon gång mellan tisd-fred nästa vecka. Vi har börjat "mysa" var annan - var tredje dag redan. Tar det lite små lugnt denna veckan (men har ändå fått till det 2 gånger denna veckan redan
), men nästa vecka kör vi på ordentligt med sex var annan dag - var tredje dag, förutom när jag bör ha äl enligt min senaste cykel, vilket jag bör ha på fred. Tänkte försöka få till det två dagar på raken då, dvs fred och lörd.
Har inte varit inne på någon dag nu, har jobbat hela helgen och har inte orkat sitta vid fl. Idag börjar jag testa mig med äl tester. Hade inte tänkt börja med det ännu på någon månad egentligen, men börjar denna månad för att min man känner att han klarar inte av att ha sex var annan dag. Han känner sig som en "spermafabrik", så därför är det bättre att köra med äl tester ist, så att jag vet när äl är här/på G, så att vi satsar dem dagarna och tar det lite lugnare dem andra dagarna. Har haft en "menskänsla" i hela magen nu i tre dagar, så jag misstänker (hoppas) att jag kommer få en glad gubbe på äl-testet idag eller imorgon. *ler*