Här peppas det, del 9
Själv har jag varit i Trosa ca 1vecka på snyltarsemester hos svärfar
Annars gick jag in i vecka 12 för några dagar sen och mår bättre för varje dag, mår fortfarande illa på kvällarna men min bästa vän postafen hjälper mig då.
Fick imorse reda på att min bästa kompis bror och hans son varit med i en bilolycka, ni har säkert sett bilden på bilen som kört upp i en lada, de var dom tyvärr, så hennes brorson miste livet, blir så ledsen för hela hennes familj. För några veckor sedan satt vi alla och åt pizza på en restaurang och han spelade spel på Mickes mobil. Detta är tyvärr inte första gången de miste nån i trafiken för ca 6 år sedan miste hon sin lillasyster i en motorcykelolycka och så nu detta, jag blir så förbaskat ledsen för deras skull, livet är så orättvist. Hade gärna offrat min alkoholist till pappa som ändå kommer dö pga missbruk istället för ett barn!!!
Det låter som att du haft några härliga dagar/veckor. Det låter som att du inte är så förtjust i din svärmor?
Fy vad tråkigt att höra om din bästa kompis bror.
Imorgon börjar jag jobba igen efter tre veckors härlig semester. Lite blandade känslor är det. Hade så klart inte haft något emot att ha en veckas semester till, men samtidigt ska det bli skönt och roligt att komma igång o jobba igen o komma in i lite mer normala vardagsrutiner igen