Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Tekla78 skrev 2010-08-15 15:05:56 följande:
    Jodå, det gör jag väl. När situationen väl kommit tillbaks till det normala brukar det vara roligt om än lite stressigt. Men det är iofs stressen ibland som gör det lite kul (låter inte som att det går ihop kanske, hehe). Om jag får välja mellan semester/föräldraledighet och jobb väljer jag helt klart det första...
    Skönt att du trivs iaf, kan inte vara roligt att åka till ett jobb man inte trivs på varje dag
  • MiAmore

Det verkar som att jag har äl idag. Men lite tidigt kan jag tycka? Har iaf känt mig lite småmensig i tjejmagen nästan hela dagen, och upptäckte en riktigt typisk äl-flytning i trosan tidigare idag.. Borde inte ha äl förens till helgen. Sexade till det tidigare ikväll iaf, just in case..

• MiAmore
    Miniluvan: Tänk att det redan bara är 3 dagar kvar till bf för dig. Tiden har gått fort! Din mage är jätte fin!

Jag undrar om jag antingen har en jäkligt stark äl på G denna månaden, eller om det är pga glandinet, men jag har iaf haft "mensvärk" och ganska rikliga flytningar hela veckan. Äl bör ske till helgen. Hoppas att det ska ta sig denna gången iaf!
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-08-18 21:37:58 följande:
    Nu verkar det hända saker här. Slemproppen gick (hela) för ca en timme sen och nu har värkarna satt igång. Det är 6½ min mellan. Hoppas inte att de avstannar denna gången.
    Åh vad spännande!!!!!! Håller tummarna för att h*n kikar ut nu snart då! Håll oss uppdaterade!
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-08-20 20:58:03 följande:

Tack så mycket tjejer!

Hjärta

Förlossningsberättelse kommer lite längre fram. Kram

Ser vi fram emot att få läsa

EGO: Min äl är troligtvis över för denna gången, ev. att jag har det nu. Är lite osäker, har känt mig lite "mensig" och haft små ont vid äggstockarna hela helgen. Hade planer på att hoppa på guben igår, men jag mådde inte alls bra igår, så det blev soffan med en filt o en kopp te ist. Obestämd  Mår bättre idag, inte helt 100% bra, men mycket bättre än igår. Så ikväll blir det mys.. Så efter ikväll ska jag FÖRSÖKA hålla mig härifrån så mycket som möjligt i förhoppning om att inte bli lika skenis denna gången
  • MiAmore

Hej tjejer! Är jag inte duktig? Har minsann lyckats hålla mig härifrån i nästan två veckor! Det trodde jag aldrig.. Har bim imorgon eller på sönd. Ingen mens ännu iaf. Har symptom som både skulle kunna peka mot att mensen kommer att komma, och att jag skulle kunna vara gravid. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro, hoppet går väldigt mycket upp o ner. Har iaf lyckats hålla mig ifrån att bli skenis länge denna månaden.. Det är först nu dem 3-4 sista dagarna som jag blivet lite "små skenis". Skönt!

Hur går det här annars? Några som plussat?

• MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-09-05 09:26:11 följande:
    Jakeline: Ja lillebror heter Matteo. Det tog lite tid att bestämma för vi stog och valde mellan det och Leon, men det blev till slut Matteo.

MiAmore: Ja nu är söndagen här! Hur känns det? Någon mens på g?
    Både ja o nej skulle man kunna säga. Jag har en sådan mensvärk jag brukar ha när mensen är på G, men jag har ETT symptom som jag ALDRIG har när mensen är på G. Och det är att jag fortfarande har ont i mina bröst. Dem brukar sluta göra ont ett par dagar innan mensen dyker upp. Så ännu så länge har jag mensvärk men inget blod bara en massa flytningar, och onda bröst. Så vi får se... Hoppas inte så mycket, men hoppet är inte helt ute förens mensen är här
Svar på tråden Här peppas det, del 9