Här peppas det, del 9
Äl+6 och fortfarande skenis.. *suck* Har fortfarande rikliga flytningar, mensvärk och ont i magen, trött, hungrig och med början idag även ont i brösten... Kan det inte vara nästa torsd nu snart??
Äl+7 idag. Trött, lätt irriterad, rätt bra mensvärk, öm i brösten. Tröttheten och irritationen kan bero på att jag jobbade i 16h igår, men annars kan man ju inte låta bli att hoppas lite *ler* ![]()
Jag vet inte vad jag ska tro o våga hoppas på längre. Sitter här med mensvärk, men det hade jag igår morse också. Sedan försvann det och gick över till en mollande värk som satt i hela dagen. Har varit på ett fruktansvärt humör sedan igår. Känner att jag skulle kunna smälla av för minsta lilla just nu. Kan både börja skrika och gråta på samma gång just nu. Och så här känslig o arg brukar jag inte vara innan mens. Men jag vet inte jag. Vet ingenting just nu känns det som. Bim imorgon iaf.
Jag är lite sur på min man just nu. Han har fått mig att lova honom att inte testa mig förens min mens är ett par-tre dagar sen. *suck*
Ska försöka hålla mig borta härifrån fram tills dess och återkommer med ett förhoppningsvis positivt besked om några dagar
Min mens kom sent igårkväll.
Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev.
From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga ![]()