Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-09-21 09:53:24 följande:
    hoppas vi får komma på ett snart... har hört att Éomer blivit lite hårdhänt och slåss ibland utan anledning. Visst vi pratar ju om dagen när vi hämtar och så, men det känns liksom lite hattigt.
    MiAmore skrev 2010-09-20 22:25:14 följande:
    Jakeline: Ja jag känner mig lite besviken faktiskt. Visst förstår jag han på ett vis, men samtidigt känns det tråkigt att han ser det på det viset ist för att se det som att vi verkligen kämpar för något vi vill ha, dvs ett till barn. Bara det borde ju få han att verkligen försöka sas. Inte det att han inte försöker nu, men han kämpar inte för att bli kåt sas. Förstår ni vad jag menar? Alltså när jag "hoppat på han" var annan dag så har han inte sagt nej till att ha sex, men var han inte kåt från början så försöker han inte så mycket, att bli det i heller, vilket resulterar i att han inte klarar av att "komma" mer än var annan gång vi har sex. Han tycker att det "känns osexigt att ha sex var annan dag för att spermatömma", som han sa. Mao han känner det som att vi har sex var annan dag endast för att få spermier i mig som förhoppningsvis lever kvar där inne till äl. Ja, det är EN av anledningarna. Vi försöker ju trots att bli gravida. Men det är ju inte den enda. Men så känner han det som. Tyvärr

Tekla: Kul med utvärderingssamtal. Är han blyg o osäker eftersom att han håller sig till fröknarna? Milos ena kusin håller också sig rätt mkt till fröknarna, och han är en rätt osäker o känslig kille
    Okej om han tyckte det om några månader, men direkt? Tråkigt för er. Det blir ju knappt njutningsfullt över huvud tagit när han har den inställningen.
    ja det känns jätte trist. Just nu känner jag att jag knappt vågar "hoppa på han öht". Han vill kanske inte? Jag körde en "luring" med han igår. Skickade ett sms till han där jag skrev "jag drömde en dum och tråkig dröm i natt. Jag drömde att du inte ville ha fler barn". Till svar på detta fick jag "ja det var väldigt dumt. Sluta med sånt!" Skönt att få höra det iaf *ler*
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-21 14:37:47 följande:
    tråkigt att det blir så på en gång.. men han kanske samtidigt känner lite prestationsångest..  att det ska ta tid innan ni blir gravida igen..  kanske är en av anledningarna..  

tråkit är det iallafall..

Här har jag inte fått nått sen i december... är ett TAG sen om man säger så..
    Ja det är mycket möjligt att det kan ligga något sådant bakom. Jag är (också) väldigt nervös o rädd för att det ska ta lika lång tid denna gången som med Milo. Fasen att man glömmer så lätt, men hade varit kul att veta hur ofta o vilka dagar vi hade sex den månaden jag blev gravid med Milo.
    Oj! Har ni inte haft sex sedan december?! Förvånad Får man fråga varför?
  • MiAmore

Här är det fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet ännu, men dock ökade flytningar. Så snaaart hoppas jag Gubben hoppade iaf på mig igår ( ), och jag tänkte hoppa på han på fred eller lörd (beroende på när jag får en glad gubbe på äl-testet). Sedan är det bara den eviga väntan på bim. Skönt att vi är i Spanien sista dagarna innan bim.

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-22 16:57:47 följande:
    va fan.. jag svarade ju er igår.. men det inlägget verkar som bortblåst..

Anledningen till att vi inte har haft sex sen i december är för att i januari så gick jag under behandling å då har jag noll lust..   sen blev jag ju gravid å då ville inte jag ha nått innan v 12...  sen efter det så har sambon tyckt att det känts konstigt att ha fullbordat sex med vetskapen att vårt barn legat där inne i magen å nu på senare tid att det känts konstigt för att stora magen varit i vägen...  JAG därimot har varit mer pilsk under graviditeten än vad jag brukar vara.. så det har då varit lite trist för min del.. MEN vi får väl försöka ta igen det sen när vi landat i föräldrar rollen..

Du får hälsa guben att han inte kommer åt bebisen med snoppen om det är det han oroar sig för
    Jag var också väldigt kåt när jag var gravid. hehe

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-22 17:27:06 följande:
    jaa.. men det har jag gjort..   har försökt att intala honom att det inte är någon som helst fara.. men nej det känns konsigt tycker han..  Å nu ´har jag ju gått så långt å har ONT så nu vill inte ja ha... 
    hehe..
  • MiAmore

Nehe.. Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet Aja.. På sätt o vis gör det inget, för att jag jobbar kväll idag och är inte hemma förens 23:30, så vi hade inte fått till det ikväll ändå.. *ler*

Miniluvan: Härligt med två veckor i Tunisien! Här åker vi till Spanien om drygt en vecka, ska vara iväg en vecka

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-23 13:42:35 följande:
    Miniluvan;  Jag HOPPAS att jag får bebis innan du kommit hem igen..   du förstår nog vad jag menar.. gå in å kika på min FB sida får du se.. såå irriterad på vissa så kallade kompisar...  Härlig med semester.. 2 veckor dessutom..  njut nu..

Miamore: trist att du verka ha missat älen.. eller så kanske den inte har varit ännu.. skönt att även ni ska iväg ett tag till värmen..
    Missat den är jag nästan 110% säker på att jag inte har gjort. Där emot tror jag att den helt enkelt inte kommit ännu
  • MiAmore
    Jeskan: Har varit inne på din fb sida men hänger inte med? Ser att du skrivet på din status o undrat varför folk vill att du ska gå över tiden, men hittar inget på din sida från någon kompis som sagt något om det?
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-09-23 14:37:59 följande:
    Åh jag var också mer pilsk under graviditeten.. .Men den här gången har jag varit tröttare än vad jag kom ihåg så det har varit dåligt med den varan. plus att jag ofta mår illa på kvällarna eller har ont i brösten så man är ju så där måttlig sugen på att någon ska dit och pilla.

har iaf fått tid för inskrivning den 18 okt. Känns lååångt. :)
    Kanske en flicka denna gången då? hihi Vilken vecka är du i nu? Har du/ni berättat för någon ännu?
    Åttan skrev 2010-09-23 14:42:52 följande:
    Om du kikar på statusen under det.. där jag skriver att jag fick ondare efter prommisen igår..  jag som är barnslig kanske.. men det är inte så roligt att såkallde kompisar har slagit vad om att man ska gå över tiden å säger åt en att knipa när man skriver att man har ont...
    Jag förstår att du blir ledsen av att läsa det, och om dem nu verkligen har slagit vad är det kanske inte speciellt schysst eller moget gjort, det kan jag hålla med om, men samtidigt, nu känner jag visserligen inte dina kompisar, men tror du inte att dem bara jäklas med dig på skoj? Att dem inte menar något illa, utan helt enkelt bara tetas lite med dig?
Svar på tråden Här peppas det, del 9