Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Miniluvan skrev 2010-08-07 13:27:51 följande:
    Trist!
    Jo.. Men jag är mest arg på mig själv för att jag tillät mig bli så sjukt skengravid som jag blev. Foten i munnen  Men men.. Nu satsar vi på en maj bebis!
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-08-08 08:33:53 följande:
    mensen kom igårmorse.... hann börja hoppas för kroppen kände så annorlunda. ingen bra dag igår.. mensvärk och bakfyllan från helvetet...
    Tråkigt vännen Men maj bebis låter väl rätt bra va?
    Tekla78 skrev 2010-08-08 14:16:43 följande:
    Attans MiAmore och Jakeline!

Själv undrade jag idag för en sekund om jag inte kunde vara gravid trots mens eftersom jag var så illamående och ont i ryggen... Illamåendet följer nog huvudvärken som ett resultat av jobbångest och ryggen, ja, kan väl vara dålig lyftteknik eller något.
    Vad är det nu du jobbar med, och trivs du inte eftersom att du har ångest?
  • MiAmore

Ja tyvärr är det nog lika bra att vänja sig vid att vara skenis. Men ska försöka hålla mig härifrån så mkt som möjligt från äl och fram till mens/plus. Kanske kan det hjälpa något iaf. Kanske. *skrattar o ler smått*
    När i februari är det uträknat till?

• MiAmore
    Jakeline: Jasså, det har jag missat. hehe
    Jag förstår att dem mörka tankarna har börjat göra sig påminda nu iom att ni ju försökt ett ganska bra tag. Men försök mota bort dem, gör som Miniluvan föreslog
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-08-11 21:10:08 följande:
    allt skulle vara ännu bättre om vi inte sov på golvet... :P sängstomme brakade i förra veckan. INTE pga något vilt sexlekande, mind you. :P

Ja jag försöker tänka positivt, och tycker att jag har försökt göra det hela tiden. Förklarar bort det med att vi ju inte försökt så aktivt och så vidare... Men det har ju gått 9 månader nu... och vi har tajmat äl nästan varje månad. Men jag försöker att tänka glada tankar
    *Kram på dig!*
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-08-11 21:22:34 följande:
    haha, det får vi hoppas att du inte behöver! ;)
    hehe, nej HOPPAS ju inte, men man vet ju aldrig med tanke på hur lång tid det tog med Milo *ler*
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-08-11 21:51:20 följande:
    nej det är sant. och ändå har man hört att det tagit sig fortare med tvåan... jaja det är bara att försöka hålla modet uppe
    Jag har faktiskt gjort en egen liten "undersökning" av det här på Fl, och det är rätt mkt 50/50 det där
  • MiAmore
    Tekla78 skrev 2010-08-15 14:52:08 följande:
    Jag jobbar med logistik och säljprognoser. Jobbångest hade jag för att jag haft semester i 4 veckor och skulle tillbaks. 230 mail har nu minskat till ca 20, men är back-up för en kollega i en vecka till. Efter en vecka tillbaka på jobbet känns allt rätt ok igen.

Mörka tankar är inte roligt Jakeline. Hoppas för din skull att det tar sig snart... Själva har vi väl inte oddsen riktigt på vår sida då vi konstaterade förra gången att många av makens simmare ville simma åt fel håll :-S Ännu är jag inte orolig, men om några månader kommer jag nog att vara det.
    Men trivs du inte på ditt jobb då eftersom att du har ångest? Det var det jag menade. Kan inte vara kul att ha ångest inför att börja jobba igen efter semestern
Svar på tråden Här peppas det, del 9