• Cornelia13

Här peppas det, del 9

Dags för ny tråd igen... vad tiden går fort när man har roligt!

Det började som en pepptråd att försöka att inte tänka för mycket på BIM, äl och så vidare... men det gick väl så där. Nu är majoriteten gravida eller fått sina små men vi fortsätter peppa varandra genom livets små egenheter!

Vi är ett glatt gäng som försöker hålla oss positiva och hoppfulla inför framtiden! Nyckelordet är peppning!

Del ett: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m28982418.html
    Del två: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m31971257.html
    Del tre: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m34566905.html
    Del fyra: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m37399791.html
    Del fem: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40459553.html
    Del sex: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43231212.html
    Del sju: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45762972.html

Stella 25/2-06 Minde 3/6-09
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:37
    Del åtta:www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:38
    Går inge bra för mig
    Del åtta: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html
  • Svar på tråden Här peppas det, del 9
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-23 15:00:33 följande:
    haha se till att få karln i säng och ha ett riktigt hett sex så ska du se att det kommer igång... men vilka dumma vänner du har.

Miamore--> jag är i vecka 7 nu. har berättat för kollegorna och mammorna. och några till... lätt att åka iväg på middag när man inte får dricka alkohol eller äta vissa saker liksom... Men det var makens fel... han berättade det jättetidigt...  Men den här gången känns det inte som om man vill vara hemlig lika länge. Men jag har inte gått ut med det på bloggen eller på FB ännu. Gör det efter inskrivningen.
    hehe. no no. inge sex här nu inte.. jag vill inte..  känns ju som om jag ska bajsa på mig hela tiden..  måste vara bebisen som ligger å trycker neråt neråt... 

vännerna är som "tur" e inga riktiga vänner..  det märks vilka som är det..
    Längtar efter skatten i magen..
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-09-23 15:08:43 följande:
    jo men det har jag gjort.. om man läser allt så skrev jag ju att de skulle ta å ge sig på slutet...  jag mår inte dåligt av det. blir bara irriterad på dessa människor.. är väl lätt å bli det så här i slutet när man är less på allt å alla å bara vill ha sin lilla skatt hos sig antar ja..
    Jag förstår som sagt hur du känner dig och tycker inte att dem är schyssta, jag hoppas att det framgick av mitt inlägg *ler*
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-23 15:11:02 följande:
    Jag förstår som sagt hur du känner dig och tycker inte att dem är schyssta, jag hoppas att det framgick av mitt inlägg *ler*
    Ja. jag förstår vad du menade.. att du är på min sida.. eller vad man ska säga..  jobba lungt nu.. 

kram
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-09-23 15:03:17 följande:
    Vad tyckte dem då? Blev glada antar jag Ska ni ta reda på könet? MInns inte om ni gjorde det med Éomer?
    jo det blev de :) nej jag vet inte... får se hur det känns när RUL kommer... :P kollade inte upp Éomer, men maken tror att han såg på det sista ulet vi var på. Men det känns lite som en ttjej just nu, iom att jag har mer och annorlunda symptom den här gången.
    Åttan skrev 2010-09-23 15:10:41 följande:
    hehe. no no. inge sex här nu inte.. jag vill inte..  känns ju som om jag ska bajsa på mig hela tiden..  måste vara bebisen som ligger å trycker neråt neråt... 

vad du är kinkig. :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-23 15:20:10 följande:
    jo det blev de :) nej jag vet inte... får se hur det känns när RUL kommer... :P kollade inte upp Éomer, men maken tror att han såg på det sista ulet vi var på. Men det känns lite som en ttjej just nu, iom att jag har mer och annorlunda symptom den här gången.

hehe... ja visst är ja.. 
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-23 15:20:10 följande:

mys att det känns som en tjej.. en av varje...  blir nog en tjej här med.. 
  • jakeline
    Åttan skrev 2010-09-23 15:22:53 följande:
    mys att det känns som en tjej.. en av varje...  blir nog en tjej här med.. 
    det tror jag också
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Cornelia13

Hihi... bara för att man inte går in och kikar på nån dag så har ni skrivit hur mycket som helst!!

Skönt med utlandsresor Miniluvan och MiAmore!!

Hoppas att du får en glad gubbe snart nu MiAmore (fick en av mig iallafall)

Jeskan: Hoppas du slipper gå över nu, inte roligt att göra det, varje dag känns som en evighet! Jag tror me på tjej!!Hjärta

Innan mitt UL trodde jag på pojk för min del men nu efter så känns det mer som tjej, har kanske lite svårt att se mig som en pojkmamma fast det är ju inte så konstigt

Stella 25/2-06 Minde 3/6-09 Kidneybönan bf 4/2-11
  • MiAmore

Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet. Trodde att jag skulle få det idag, men icke. Hade lite ont i vänstra äggstocken i morse, men sedan har jag inte känt mer efter det. Aja.. Det är väl bara att fortsätta testa och sexa till det då o då..

• Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-24 16:05:22 följande:

Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet. Trodde att jag skulle få det idag, men icke. Hade lite ont i vänstra äggstocken i morse, men sedan har jag inte känt mer efter det. Aja.. Det är väl bara att fortsätta testa och sexa till det då o då..

yes... inte ge upp..  ibland kan man ju ha ont ett par dagar innan  det ger utslag.. du testar inte med vanliga hederliga testar med?
Svar på tråden Här peppas det, del 9