Inlägg från: VeganMaria |Visa alla inlägg
  • VeganMaria

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Vad är adressen till knytisen imorrn?

• VeganMaria

Vi vågar inte heller iväg pga förkylning, hoppas det blir trevligt :)
    Uppdaterar listan:

*Ida, Annie och Algot (tacopaj)
    *Sofia och Astrid (mjölkfria hallonmuffins (eller köpes fikabröd om jag latar ur))

*Linda och Emil (bröd)
    *Anna och Mika (limekladdkaka + grädde)
    * Erika och Nike ( tunbrödrullar med tonfisk och sovas, mjölkfria )
    * Annika och Nilas(troligtvis en mjölkfri matpaj)
    *Anna och Stella (Chokladbollar)
  • VeganMaria

Oj ursäkta, trodde det var Pingulina jag tog bort men hon kanske heter något annat..har inte koll på er allihopa... ;)

• VeganMaria

Vilket härligt väder det är idag! Längtar tills de där +20 graderna skall komma till Umeå som det ju ryktas om. Kanske dags då för vårens första picknick-träff? Vore kul att hålla till här på Öbacka :)

• VeganMaria

Tänkte bara berätta att Myra är tillbaka på sin vanliga viktkurva igen...puuuh...hon hade tappat rätt mycket senast, så det är skönt att hon ätit ikapp nu.

• VeganMaria

Jo drar ned på amningen lite, eller tycker Myra själv reglerat det rätt bra, nu blir det mat varannan timme ungefär, skönt!

HÄRLIGT väder ute! Varmt som tusan, men nu ser det ju ut att bli regn nästan...

• VeganMaria

Jag pallar inte riktigt denna värme, tur det finns skugga att vara i!
    Såg inte på termomtern och drog på Myra body + stickade byxor + sockar, men å andra sidan skippade jag filt i vagnen så hade bara själva "locket" på liften och hon verkar då ha sovit gott iaf =)

• VeganMaria

Ser ut att vara +23 i skuggan redan =)

• VeganMaria

+25,5! Nu går jag ut och tar mig en glass på stan :)

• VeganMaria

Hur farligt är det om babyhuden råkar exponeras en superkort stund i solen egentligen?

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4