Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
Scrapträffarna brukar vara kl 13-16 men vill ni kan vi prova en annan tid denna gång?
Vill ni hålla till på Mekka?
Scrapträffarna brukar vara kl 13-16 men vill ni kan vi prova en annan tid denna gång?
Vill ni hålla till på Mekka?
Vi kanske kan göra ett undantag i det vanliga schemat och köra en träff på torsdag f-m på Mekka, kl 10 och framåt? Orkar man inte ta med sig scrappingprylarna så kan vi väl fika och prata istället, det brukar ju ändå vara rätt svårt att få nånting gjort ;)
Oj tänder redan? Myra dreglar också mycket och kör ofta in knytnäven i munnen, tror ni det kan vara tecken på tänder också, eller bara att hon håller på "smaka" på händerna ordentligt?
Oj vad många vi blir, vad roligt! Som ni andra redan skrivit så vore det kul om vi kunde sitta i parken så att vi ryms utan problem =)
AnnaH: haha...javisst det lär bli gott om gla...luncher idag
Alwali: Jag är helt inne på din linje!
Hej alla!
Min kompis Emma som jobbar som ekologisk hudterapeut på Vilya håller en gratis föreläsning för mammalediga på måndag den 24/5 kl 12:30 =)
Föreläsningen är allmänt om ekologisk hudvård med lite extra betoning på hur man bäst skyddar sig och sin bebis mot solen i sommar. Ca 60 min lång föreläsning. Emmas ekologiska hudvårdsshop har öppet efteråt för den som vill handla lite (www.vilya.info).
Vilya ligger en trappa upp på Storgatan 43 U(ingången till höger om Sagami japansk restaurang vid E4an)
Skriv gärna upp dig om du vill komma!
Ekologisk hudvård föreläsning, måndag 24/5 kl 12:30
Maria & Myra
Till alla scrapping-fantaster:
Pysselmässa på gamla Galaxen i helgen!
Mässan är öppen mellan 13-17 och 19-23 på lördag (Kulturnatta) samt söndag 12-15
Då har du en chans att handla från åtta pysselbutiker samlade under ett och samma tak!!
Butikerna på plats är:
Scrapateljén
Scraphuset
Pyssellyckan
Pion Design
Pearlized
Pagoni
Krumelur
Fiaz
Eftersom detta ingår i arrangemanget kring Kulturnatta så är entrén till mässan kostnadsfri.
Till vänster om KFUM vandrarhem om du vet var det ligger?