Inlägg från: VeganMaria |Visa alla inlägg
  • VeganMaria

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

OJ vilken bamsebebis :)
    Myra bägde igår 4050 gram och var 55,5 cm lång :)

• VeganMaria

Är det någon som behöver Minifom? Har en nästan oanvänd flaska (liten) som jag gärna säljer bort mot en billig peng eftersom Myra inte behöver den längre.

• VeganMaria

Har ni haft en bra påsk allihopa? Tycker det var superskönt att ha sambon hemma 4 dagar i sträck, och den här veckan blir ju också en jobbdag kortare för honom, det gillar jag :)

Myra är lite 'trotsig' idag, skriker en hel del trots att jag inte kan komma på varför, men att amma henne funkar i alla fall nästan alla gånger som tur är!

• VeganMaria

Låter mysigt med en fika nästa torsdag tycker jag.

Ni som är med i scrapbookingcirkeln - nästa träff är imorgon! Kl 13-16 på Öbackavägen 20 T hemma hos oss. Ska bli kul att se hur många vi blir denna gång, förra gången var vi 5 mammor med bebisar, det rymdes alldeles precis.

Och så tror jag Myra haft magknip för hon bajsade inte på ett helt dygn (kissade desto mer) men så imorse så fick hon ut en hel massa och nu verkar hon supernöjd :)

• VeganMaria
    Scrapbooking-cirkel på Öbackavägen, torsdag kl 13-16

VeganMaria
  • VeganMaria

Coolt Carro! Då måste en ju komma på fikat nästan enkomt för det ;)

• VeganMaria

Längtar tills vi kan fika o luncha utomhus i nån park..åååh sommaaar!!

• VeganMaria

Stackars dig kaksmulan! Om du har mycket mjölk kanske du kan pumpa ut? ANnars lär väl mjölkproduktionen stanna upp helt naturligt om du slutar amma va? Låter kämpigt så jag förstår om du vill övergå helt till flaska..

• VeganMaria

Oj Annala, vad tufft ni verkar haft det. Hoppas det går bra för er nu!!

• VeganMaria

Här blev det också en träff med mamma på stan så jag kunde inte heller komma idag, men en annan gång så! Skulle också vilja vårshoppa lite, hittat en jättefin amningsklänning på PO.P som jag tänker ta mig råd till. På Stadium har de förresten två linnen för 99 kr, så kan man köpa två likadana och sy om till ett amningslinne, det gjorde jag igår och det blev snyggt! :)

Bangar fikat imorrn för jag tänkte gå på Art and Ecos modevisning på universitetet kl 12.

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4