Inlägg från: VeganMaria |Visa alla inlägg
  • VeganMaria

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Hur gick det att rymmas med alla vagnar på Mekka? :)

• VeganMaria

Ooh bra idé, jag skickar in!

Sen så har hag en kompis som driver en ekologisk hudvårdssalong och shop i stan som kommer att köra en gratis föreläsning om hudvård för just mammalediga som jag tänkte gå på med Myra. Det blir dagtid ngn veckodag snart, hoppas fler vill haka på, hon är jätteduktig =)

• VeganMaria

Aha man måste vara flera registrerade användare för att kunna delta...

• VeganMaria

...i den där tävlingen som Josefin tipsade om alltså =)

• VeganMaria

Sussie och Marriz: Vilken tid är bra, typ ett? Så kan jag föreslå det för Emma som kör föreläsningen =)

• VeganMaria

Påminner om scrapbooking-träff hemma hos oss nu på torsdag kl 13 :)
    Skriv gärna upp er ni som kommer!

Scrapträff på Öbacka på torsdag kl 13

VeganMaria

• VeganMaria

Katharina: Det finns ett startkit med en hel del grejer som du kan börja pyssla med =) Ifall du har tid innan torsdag och ska ner på stan rekommenderar jag annars Konstnärsshopen brevid Musikanten =) De har en massa scrappinggrejer från Panduro!

• VeganMaria

Vi kanska får byta lokal på torsdag? Blir trångt med mer än fem i vårt lilla kök!

• VeganMaria

Oj vad många vi blir imorgon, kul!! Ses då =)
    Förresten hur tar man sig enklast dit via lokalbuss? vilken buss och hållplats gäller?

• VeganMaria

Det var jättetrevligt idag, så roligt att man börjar lära sig folks och bebisars namn nu äntligen =)

Och visst är dt tur att man själv få välja om man vill flänga runt mycket, lite eller inget alls ;)

Själv tog jag med Myra på bokföringskurs igår tre timmar och det gick alldeles strålande ;)

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4