Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

hmm... fast det är ju redan många som är med så det blir ju inte så lätt för någon utomstående att dra några slutsatser! Jag ska också gå med!

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-04-14 09:44:32 följande:
    Smulan: Men om du spärrar för de som inte är dina vänner så kan dom väl inte se mer än ditt namn? Jag jobbar också där det är lite känsligt men jag har tagit för givet att dom inte kan läsa ngn info om mig. Annars kan jag göra om gruppen så den blir sluten om ni vill.
    Nej precis, så har jag det nu! Spelar egentligen ingen större roll om någon vet vad jag heter... går ändå inte att få fram någon kontakt information från det!
  • smulan0

oh vad jag ångrar att jag sålde mina bloomers i nougat! Om någon ser några i nougat eller annan fäg till bra pris(max 400kr) så hojta!

• smulan0
    Duntoffla skrev 2010-04-15 18:18:11 följande:
    Hej Nu är jag sur . Gjorde en affär på Trendsales idag och satte över pengar på mitt TS-konto för att kunna genomföra affären. Nu påstår säljaren att ngn grannes barn varit på besök och råkat klippa i tunikan. och nu hittar jag den här! H*n var väl inte nöjd med vårt pris i slutändan och drog en rövare. www.tradera.com/Odd-Molly-smuk-tunika-str-2-a... Snälla, buda inte på denna tunika då säljare känns allt annat än seriös. Jag har anmält både på TS och Tradera. *morr*
    jag skerv till henne på tradera och frågade hur hon kan sälja en trasig x-stitch som grannens barn har klippt i... hade varit roligt om alla gjorde samma sak(-;
  • smulan0
    muumuu skrev 2010-04-15 20:36:00 följande:
    Gokväll! Jag har följt detta tråd för ett år nu och då var det dags att registrera sig Jag skulle nämligen fråga er (kunniga i ämnet) om en sak: vet någon om det förekommer kopior av kappan #578 Love Reactions? Jag budade in kappan på T för min syrra igår kväll, men blev lite misstänksam och började nu undra om kappan är en original... Jag är inte alls bra på att känna igen kopior från originaler, så jag vore mycket tacksam om nån mer kunnig kunde kolla bilderna på kappan och säga sin åsikt! Det kan mycket väl vara att kappan är original som den ska, men jag skulle vilja veta den innan jag betalar. (Och jo, man kunde ha kollat det här innan man bjuder... ) www.tradera.com/NY-odd-molly-kappa-stl-1--NO-...
    jag har ägt en likadan, helt klart orginal!
  • smulan0

nej betala inte fullpris för saloon!!! Det är knappt värt det för halva priset med tanke på hur mycket man måste laga!! Maila millami och hör hur dom resornerar!

(Jag har min saloon på mig idag, bilder kommer i bloggen i eftermiddag!)

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV