Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-04-19 17:52:26 följande:
    Jag har vårkänslor Letar efter ngt ljust och luftigt... naturligtvis inget som längre finns i alla butiker... det hade varit för lätt... Så är det ngn som vet var jag kan hitta en Short Voile Dress i chalk (strl 2 kanske 1), eller en x-stitch med vit botten (också strl 2)?
    short voile fanns i chalk i alla fall på millami i fredags...
  • smulan0

någon som klickade hem en fonda idag?? Jag får spara mig till höstens färger. Så mycket annat jag vill ha nu som inte kommer att komma igen...

• smulan0
    Flock skrev 2010-04-21 19:55:27 följande:
    Idag kom min Odd Molly saloon strap dress och den sitter helt perfekt på! Jag kan inte hitta någonstans där den skulle vara felsydd, så jag har nog haft tur ( eller förstår jag inte att den är felsydd). Hur har det varit för er andra??? Har man sett direkt att den är felsydd?? MÅste ge många pluspoäng till Millami som svarade lika trevligt på alla mina mail och hjälpte till på utmärkt sätt. Blir så glad när allt fungerar till belåtenhet när man näthandlar!
    Min  var inte felsydd utan problemet är att tyget är väldigt tunnt där som det går "lösa trådar" vilket det ju gör i ränder i hela klänningen. Den delen av tyget är så tunn att det inte håller i en söm utan då börjar glipa... Prova att dra i tyget över en söm där tyget är som tunnast så ska du se att det glipar... eller??
  • smulan0
    Flock skrev 2010-04-21 22:11:32 följande:
    Tycker att jag har dragit o dragit överallt och tyget är helt stumt.. Fast jag vet inte om jag vågar lita på den.. Får kanske ha extra kläder med mig utifall klänningen spricker   Hur har du sytt den?? Kan du förklara?? Tror jag tar med klänningen när jag ska träffa Morty och se om hon kan hitta felet. Jag ska försöka och vänta att använda den tills studenten, så det är gott om tid..
    Om du går in på deep flings blogg HÄR så ser du ninnas förklaring och bilder!
  • smulan0

just nu håller två tjejer här på universitetet på med ett arbete om modebloggar och deras inverkan/påverkan på modeindustrin. Superspännande tycker jag! Om du har en modeblogg och kan tänka dig att ställa upp på en telefonintervju samt svara på fyra korta frågor så maila mig! Jag vidarebefodrar era mail till tjejerna som sen hör av sig!
    doktormolly@blogspot.com

• smulan0
    Pokergirl skrev 2010-04-26 09:27:38 följande:
    Jag behöver också lite hjälp! Helt från ingenstans har jag kommit på att jag behöver en hearted tunic i alm black. Hur är den i strl?
    den är rätt normal tycker jag! Lite trängre runt byst och arm men om du normalt har en 1a funkar det i den med!
  • smulan0
    Pokergirl skrev 2010-04-26 09:47:50 följande:
    Tack! Nu är jag inte en 1:a utan snarare en 3:a som ibland kommer i 2:or. Men då tror jag att jag ska ha en 3:a ändå.
    ja då blir en 3a bra!
  • smulan0
    Hilti skrev 2010-04-27 21:28:23 följande:
    Oh vad mycket fina saker, det får du visa i bloggen...

Mabimao: nej! typiskt! Blir nog svårt att hitta swap...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV