Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-07-09 17:37:27 följande:
    Hej!

Hemkommen från stan och rea-shopping. Det var lugnt på Mathilde när jag var där vid 10.30. Köpte en nougatbrun X-stitch, en röd frill tee och en 100 g frill. Provade även jeansjackan och blev frälst men 2100 är mycket pengar så den fick ligga. Obestämd Var även på Biblioteksgatan men där var det skralt utbud av OM. Det blev en sväng på NK där en grandmas i almost black slank ner till 50%. Åhléns kollades också in men inget i min smak och för dålig rea.
    Nu saknar jag bara Butterfly i storlek 2 samt jeansjackan till 50%
    wow vilka underbara fynd! Lyllos dig!! jeansjackan borde du ju kunna hitta till 50%. Kanske på ajabaja i butiken??
  • smulan0

oh vad kul att alla kan fynda på rean!! Längtar tills lokala butiken sänker till 50%. Hoppas det blir snart och att värmen håller i sig så bara jag orkar ta mig dit!!!

• smulan0
    elma skrev 2010-07-15 11:26:46 följande:
    de har den på sin hemsida men i stl 0 och ingen rea...hur är det med den fysiska butiken??? Har de fortfarande sitt öppningserbjudande med 50%?
    hemkommen från OM-träff i Malmö. Supertrevligt som vanligt att träffa andra molly-tjejer. Ajabaja har fort 50% i butiken!
  • smulan0

duntoffla: jag har samma problem med att jag inte kan se hela texten på produktbilden på hemsidan! Så irriterande!

Nu har jag sammanställt en favoritlista på bloggen i alla fall! Alldeles för mycket jag vill ha! Vet någon varför där inte är några Fondor med på produktbilderna???

• smulan0
    Mabimao skrev 2010-07-22 20:41:01 följande:
    Dr Molly! Det GÅR inte kommentera på din blogg......jag har försökt nu flera gånger men det fungerar inte.
    Sidan tar inte lika lång tid att få upp längre....men skriva får jag låta bli

Jag hade tänkt skriva att jag håller med, det finns mycket konstigt i denna kollektion och jag tycker att de du valde ändå var av snällare slaget.........finns många många värre. Men det är nog tur för plånboken att man inte faller i kärlek till alla plagg!!!!!
    men skit då! Vet inte vad jag ska göra för att det ska funka... j-la blogger! Ha ha ha tyckte du jag var snäll? Vilka har jag missat???
  • smulan0
    Viola B skrev 2010-07-22 21:47:27 följande:
    Jag försökte också kommentera din blogg idag. Bla ville jag tacka för tipset om rean på Polarn&Pyret. 
    Menjag skrattade glatt åt din lista med dem du inte ville köpa. Här är några jag tycker du missat... Hoppas ingen tar illa upp. Smaken är ju som baken och saker som jag gillar kanske ni skrattar åt '' 

Varitéartisten

Osmickrande kjolen

Frrrrrrrrrrrrrrrrrransar

Städvante

ha ha ha jag håller helt med! Men den första klänningen hade så fint liv så den fick inte va med. Men nederdelen är hemsk...
  • smulan0
    Mabimao skrev 2010-07-22 23:59:17 följande:
    hihi
    ha ha ha ja dom plaggen glömde jag... kappan är så synd så man vill gråta! Varför har dom sabbat en underbar kappa???
  • smulan0
    myrius skrev 2010-08-04 11:01:46 följande:
    Om det finns några fler skåningar här så kanske ni har lust att tipsa lite Glad
    Jag ska till Malmö fredag/lördag och vart går jag och shoppar?
    Finns det något av värde på Entré? Tänkte ta oss en sväng dit eftersom vi inte varit där.
    Och var finns det OM-rea nu för jag letar födelsedagspresent åt systerdottern som jag tycker ska börja gymnasiet med stil...Skrattande
    Vad jag vet finns det ingen OM på Entré. Annars är det rea på Iisa, Factory, ajabajakids och Åhlens. Men jag tror det är väldigt utplockat just nu! DeLuxe har kanske också lite rea kvar! Annars har Kids and Friends i Borgeby mycket kvar till 50% rea!
  • smulan0
    Vintersjäl skrev 2010-08-04 15:41:43 följande:

Jag kikar in och ber er experter om hjälp...
    Jag är nämligen på jakt efter en Odd Molly 4 Continent X-stitch dress... Jag är öppet för de flesta färger men vill gärna köpa en ny. Men jag hittar inga fysiska affärer eller ens nätaffärer som har den tunikan... Någon som kan hjälpa mig med detta?

dom är nog slut överallt... Tradera finns det väl däremot en del på! Och inga kommer i höst...

Jag kunde inte hålla mig och klickade på Country Dreams... Jag som avskyr att köpa plagg till fullpris. Men jag hade blivit så besviken om den hann ta slut! En fonda i Cabaret! Hoppas den blir fin! Nu kanske jag ska tänka om angåend wigwam, blir ju lite väl mycket att ha en Wigwam i Velvet också... Kanske ska välja en annan fäg på Wigwam... MEN först ska jag se hur Fondan blir!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV