Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-06-11 11:51:44 följande:
    Vilken storlek tog du? Du kommer att älska den. Helt underbart skön och mjuk! Längtar tills min passar igen.

Aha, så Tintin har rea idag? Kanske ska vänta med min tur till affären några minuter
    stl 1 och den passar precis!!
  • smulan0
    One skrev 2010-06-13 23:08:01 följande:
    Oj, nu har jag läst en del, var länge sedan jag var inne här..

Men nu behövs det hjälp av snabba kunniga OM´fans!

Jag vill så gärna ha en prairie l/s dress i stl 2 i blått! På rea tack...!

Någon som vet var det kan finnas? Om det nu fanns på Tintinstyle så hann jag inte med i fredags då jag var på väg till mysig weekend tripp med maken...Skrattande

Så, det brukar alltid vara någon som vet!  Håller mina tummar...!

Ev. kan det gå bra i stl. 3 också, men jag tror att stl .2 räcker...
    jag köpte min från jackie i täby centrum till 50% rabatt men dom skickar inte... vet inte om dom har fler...

Bluelawn har den också kvar till 144 pund!
  • smulan0
    One skrev 2010-06-15 15:03:26 följande:
    Åkte till Täby ändå. Tur det, för rackarns vad trång prairien var i ärmen, så jag valde en storlek större...

Det var värt att åka för 50% rea...!

Som information till övriga kan jag säga att det finns 2 st prairiedress l/s i blått i stl. 2 kvar, flera stycken i vitt . På rea.

Så skynda dit ni som har möjligheten, och är sugna.
    oh vad kul att det ordnade sig!!! Något annant kul där på rea??
  • smulan0

någon som vet var man hittar bilder på jeansklänningen som ska komma till hösten... har bläddrat igenom alla bloggar men har glömt var det var...

• smulan0
    Bambiblogg skrev 2010-06-22 19:17:49 följande:
    Jag vet inte om detta är "old news"... men har ni sett bloggen som säger sig ha "spionerat" på oss Odd Molly bloggare under ett år och skriver att vi "hetsar varandra till köp"..osv osv...? Den länkar till flera av oss.. däribland MIG! Uha.. Undrar vad det är för en konstig typ egentligen...

riktigt creepy...
  • smulan0

fick mail från fitts and company med 20% rabatt om man förbeställer höst och vinter hos henne. Men det ska betalas innan 25 juli. Jag blir lite tveksam. Tänk om det strular med leveranser och man har lagt ut pengar redan nu. Å andra sidan vet jag ju några saker jag absolut vill ha och då lär det bli betydligt billigare att beställa från amy med 20% rabatt än här hemma till fullpris. Hur tänker ni?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV