Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0
    Sandra G skrev 2010-08-05 19:56:28 följande:
    Är det någon som sett bilder på Fonda dress i färgen cabaret? Är sugen på att beställa men skulle vilja se de olika färgerna innan jag beställer. Är det förresten nån som vet var man hittar plagget med nr 385?
    jag antar att det är samma färg som dom övriga velourplaggen i cabaret tex oddmolly.com/collections/fall10
  • smulan0
    Sandra G skrev 2010-08-05 20:34:41 följande:
    Vet du var man kan se de andra färgerna? Du vet inte var man kan hitta Mah Jong velour dress?
    den var nog inte med i detta släppet, eller?!? Military vet jag inte var man kan se...
  • smulan0

Om ni är intresserade av att va med på OM-träff i Skåne i höst så rekar jag intresse nu på bloggen. Alla är välkomna vare sig man har blogg eller inte! Skriv en kommentar om ni är intresserade så ska vi försöka hitta en helg när så många som möjligt kan!

• smulan0
    Duntoffla skrev 2010-08-11 10:11:26 följande:
    Någon som varit i OM-butiken och vet vilka färger de fått in av Fondan? Min gröna åker tillbaka idag. Funderar på blå eller vintage chalk i stället? Stämmer det att den i vintage är lite mer gammelrosa/vit?
    man ser färgerna på tintin style och där tycker jag att den i chalk ser annorlunda ut än vårens! Jättefin tycker jag!
  • smulan0
    Morty skrev 2010-08-18 20:18:04 följande:
    Vilken storlek? Verkar lite tunnsått med den så om jag ser en så köper jag den till dig.
    stl 1
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV