Odd Molly för oss inbitna del IV
Frusna flickan skrev 2010-05-22 21:38:04 följande:
Maruttan, jag är ledsen. Såg att de var slut hos Ajabaja nu.. Ska hojta om jag ser ngn. Jag har idag fattat ett viktigt beslut. Jag ska sluta hålla på och impulsköpa, chansa och beställa hem saker hit och dit för att känna efter. Jag har nu rensat i min garderob för att de vad jag verkligen använder och så ska jag börja ta det lite lugnt och bara beställa sånt jag provat och verkligen faller för. Bra beslut och leder till mindre hets och jakt. Och kanske till att jag får färre plagg som istället används flitigt. Jag beställde hem ett fint paket från suveräna CD i veckan med bara godbitar jag gillar och bestämde mig sedan för att rensa ut. Anna har varit toppen och verkligen serviceminded måste jag säga. En av de bästa tycker jag (men jag vet ju att alla här inte har samma erfarenhet). Jag kommer iaf att handla där i första hand i fortsättningen. Jag funderar också på att börja blogga. Jag gillar ju mode, kläder, men är även fåfäng beträffande makeup och skor samt håller på och renoverar/inreder och lever familjeliv så det finns mycket att skriva om. Jag har funderat länge och vill nu sätta igång. Dock kommer aldrig mitt huvud att synas där eftersom jag anser att det ej funkar med mitt arbete. Jag är inte så teknisk så jag behöver tips och råd om hur jag ska gå till väga. Så ni snälla underbara människor med fina bloggar. Hur göra? Tacksam för hjälp!