Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-04-28 18:16:21 följande:
    Tack det var jag! Men jag hittade en på T och skulle precis in och fråga er en sak här. Hur "gnälliga" är ni på T? Köpte en X-stitch för en dryg tusenlapp, stod "fint skick, endast använd ett fåtal ggr". Nu när jag fick den idag så finns det en liten fläck längst ner (typ tomat/rost), även vid magen men där syns det inte så mkt (försökt ta bort?). Sedan är broderiet på ett ställe sönder/borta, ca 1x1 cm längst ner på baksidan. Syns ganska mkt eftersom broderiet är så jämnt på övriga tunikan. Säljaren har varit jättetrevlig, snabb lev och är ny på T. Skall man maila? Eller bara vara nöjd o inse att man handlat beg?
    supersvårt. Specielt eftersom man själv genast får kritik om det är minsta lilla avvikelse på plagget som man möjligen kan upptäcka med mikroskop! Jag har dock själv köpt plagg där fållen lossnat, hål i fodret, fel storlek, paketet saknat porto osv osv utan att ge negativa omdöme! Jag brukar börja med att skicka ett mail och bifoga foto på det jag har sett. Sen brukar jag skriva att jag kan gå med på återköp/avdrag på priset eller liknande och då inte kommer att lämna något negativt omdöme. Nu har jag så många positiva så jag tror inte att ett negativt skulle spela någon större roll.
  • smulan0

Jag har blockerat henne/honom och fick genast ett mail: "varför har du blockerat mig?". Skulle bra gärna vilja informera om det men är väl bättre att hon/han inte vet att vi informerar varandra då byter väl han/hon bara alias. Hatar människor som ljuger!

• smulan0

oj vad här var lugnt! När tror ni reorna börjar? Konstigt att inte alla rear av pre-spring tycker jag! Och varför kan inte country dreams sänka sin rea till mer än 30% på det från hösten?

• smulan0
    Pyttisens mamma skrev 2010-05-17 11:43:06 följande:
    Jag har provat en 1:a, och jag tyckte den kändes bra, iofs blir den väl mer som en kappa än en kofta då. har inte testat nån 0:a så jag vet inte om den skulle funka. Har inte hunnit kika i Gbg-butikerna än för jag är typ aldrig i stan, men får jag inte napp i ngn webshop ska jag försöka ta en tur efter jobbet på torsdag...
    oh en sån skulle jag också vilja ha!!! Hade hoppats att man skulle kunna vänta tills rean men det verkar ju kört! Hojta om du hittar den och dom har en till!!
  • smulan0
    karrokj skrev 2010-05-17 21:40:42 följande:
    Morty: Det kanske jag skulle skriva... Jag letar efter en i stl 1 eller 2 (Fonda Dress i pink)
    det finns stl 1 på country dreams!
  • smulan0
    Flock skrev 2010-05-19 08:53:06 följande:
    Tack, för dessa tipsen! Måste jag besöka när jag kommer till Båstad nästa gång!
    o vita snäckan har jättefina plagg från Chillnorway!!!
  • smulan0
    Frusna flickan skrev 2010-05-19 22:23:42 följande:
    Gå på "home" och sedan sale items.. De hade grandamas i lite powder i stl 3 (14) för halva priset som då visserligen äts upp av frakten. Ska några prova att sambeställa eller fick ni nog efter förra gångens besvikelser?
    oh ja nu kommer jag ihåg! Jag var ju med och sambeställde då.... 30 pund är verkligen hutlöst!! Men mycket fint kvar! Om grandmas hade funnits i min stl hade jag varit på direkt!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV