Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

malin o skrev 2010-09-14 20:13:11 följande:
    Längesen jag var här... Kastar mig in o frågar er experter
    Benvita långa stickade strumpor som kom förra vintern. Finns de att få tag på nånstans nu?
    bara på tradera skulle jag tro!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-09-16 17:06:59 följande:
    Ja, de ser ut som anorektiska tonåringar (det är väl vad de är också) de flesta av dem.

Måste säga att jag inte direkt fastnade för ngt plagg, för mycket lulllull för mig med fransar och sånt.
    håller helt med. En jeansjacka, en underkjol och chrysalisen gillade jag. Resten av tiden satt jag bara med ångest för modellernas brist på underhudsfett....
  • smulan0
    Innerjoin skrev 2010-09-17 11:04:08 följande:
    Hihi, kollade nu hos Dr Molly, och det var 5% på Tintin med den koden du skrev! Inte Stayhard, alltså!
    Oj nu har det nog blivit missförstånd. Rabatten är på stayhard. Folkart har 10% på allt i senaste leveransen hela helgen. Jag tror det är ok även om man precis anmält sig till nyhetsbrevet. Ring och hör! Jag är inte helt säker på hur länge rabatten på stayhard gäller, så kolla att det säkert dras innan ni betalar!

Hoppas ingen blivit lurad. Tintinstyle vet jag ingen rabatt på!
  • smulan0
    Innerjoin skrev 2010-09-17 13:29:16 följande:
    Oj, vad knepigt! På din sida genom Firefox hos mig så är det ju en reklamruta för Tintinstyle (vilken är din Odd Molly favorit), under är en liten ruta  där det står "5% på hela ordern...osv  Ingen bild.  När jag kollar med Explorer, så är det ju en bild i rutan och betydligt större, under och det står Stayhard...Däremot syns inte "Tintinrutan" ! 
    usch vad dumt... ska ta bort hela stayhard så det inte blir några missförstånd!
  • smulan0
    Pythia skrev 2010-09-19 15:36:56 följande:
    Ja, de där oplanerade köpen kan ofta blir riktigt bra.

Jag sitter och tjuvhåller på kupongen för egentligen vill jag ju ha antingen en chrysalis minigown eller en Art Silkdress eller en spinner silkdress. Men det kan ju vara med dem som det blev med tutu88:an att jag blir helt besviken.
    kommer åhlens få in underklänningarna? Av dina alternativ tycker jag den svarta wigwamen är själv så sugen på den!
  • smulan0
    Pythia skrev 2010-09-22 17:00:46 följande:

Det blev en svart Wigwam för 20%-arn!! När jag väl stod där i provrummet kändes allt kristallklart att jag skulle ha en svart. Den i chalk var faktiskt helt fel färg för mig. Jag försvann i den. Den röda LK:n (och jag provade en i multi också) kändes som kaka på kaka när jag ändå hade köpt en nyligen.

Tack för er input alla som engagerade sig Skrattande

Grattis till fint inköp! Den ligger väldigt högt på min önskelista också!
  • smulan0

hmmm... Odd Molly träff i Göteborg, en vecka i Nice och långhelg i New York. Ska inte ens lura mig själv att jag kan ha köpstopp... men stort lycka till!!!

• smulan0
    Nala skrev 2010-09-25 14:10:36 följande:
    Hejsan tjejer :)

Jag smyger mest i kulisserna här, skriver sällan :) Ni som vet det mesta, verkar inte det här väldigt skumt?

www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...

Den här säljaren har lagt ut massor med Molly-auktioner, allt är nytt och många av plaggen är de riktigt dyra, bla skinnjacka och västar från i våras......kan det vara stöldgods?

Ha en bra helg!
    Kanske någon butik som säljer av? Eller någon som förköpt sig grovt... Men visst är det lite skumt
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2010-10-11 18:25:34 följande:
    I dag fick jag hem en Nylon Parker Coat i almost black i storlek 3. Den sitter perfekt (visst ser häcken lite stor ut i den men det kan jag knappast skylla helt på jackan ). Mycket fint skick och mycket trevlig säljare.

Tror jag får införa köpstopp under november istället. Då kan det verkligen behövas sparas pengar inför julhandeln. Inte för att jag ska köpa något mer nu iofs...
    vad kul att du blev nöjd!!! Perfekt i vinter!
  • smulan0
    MickeoCattis skrev 2010-10-12 21:51:13 följande:
    Åh, jag har helt snöat in mig på check me andress i färgen gray. Vill ha, vill ha! Nån som vet om Freeport har den eller m någon säljer den? Är den normal i storlek så behöver jag en 2:a. Jag är också ute efter million dollar dress i chalk eller rött. En 3:a tror jag. Tips?
    Den fanns inte på freeport förra helgen när vi var där, men kanske kan komma in! lycka till!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV