• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • mojutten

Tack för tummarna!

hCG provet i dag visade på att nivåerna dubblar sig, så det det blir till att fortsätta hålla tummarna. Om en vecka blir det vul.

Hur går det för dig saftochbulle, glömde fråga senast

• NinniNinna

Mojutten: åhh vad glad jag blir för er skull! Jag finns här i bakgrunden och fortsätter hålla tummarna tills du är i mål Glad Kram

• mojutten

Inte ens en dag fick jag bara känna glädje. I går kom blod och det fortsätter idag, inte färskt dock. Jag tror snart inte att jag orkar mer. Har tagit ledigt från jobbet

• MCT79
    mojutten skrev 2011-12-13 08:30:34 följande:
    Inte ens en dag fick jag bara känna glädje. I går kom blod och det fortsätter idag, inte färskt dock. Jag tror snart inte att jag orkar mer. Har tagit ledigt från jobbet
    Nej nej nej.... jag hoppas det är gamla rester som ska ut, visst blödde du innan du plussade också??
    Förstår om det känns hopplöst idag....*kraaaam*
    Väntar tvillingar! 29+0 idag!
  • Saftmedbulle
    mojutten skrev 2011-12-12 12:21:57 följande:
    Tack för tummarna!

hCG provet i dag visade på att nivåerna dubblar sig, så det det blir till att fortsätta hålla tummarna. Om en vecka blir det vul.

Hur går det för dig saftochbulle, glömde fråga senast
    Inväntar BIM till helgen. Du har fortsatt tummar här!
  • Saftmedbulle
    mojutten skrev 2011-12-13 08:30:34 följande:
    Usch, usch... riktigt hårda tummar får du och styrkekram! Hoppas det är falskt alarm... vet hur jobbigt det känns...
  • mojutten

Inget mer blod men testet i morse hade inte blivit starkare kanske lite svagare snarare. Önskar att jag inte hade tagit det, känns som om det krävs ett stort mirakel för att det ska vara något på måndag.

• Saftmedbulle
    mojutten skrev 2011-12-14 12:12:09 följande:
    Inget mer blod men testet i morse hade inte blivit starkare kanske lite svagare snarare. Önskar att jag inte hade tagit det, känns som om det krävs ett stort mirakel för att det ska vara något på måndag.
    Styrkekram!
  • Pimpinellan

Mojutten-hur gick det!? Har tänkt på dig i veckan!

Själv sitter jag och gråter över ett julkort vi fick idag. De gifte sig efter oss och har fått två barn med två år mellan och en pojk och en flicka-precis som man ska! Sällan jag gråter över barnlösheten numer,men detta förstörde verkligen min dag... Varför tänker inte folk!?

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3