• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • TantTingeling

Kikar in och önskar ett Gott Nytt år till mina gamla vänner här i tråden. Kramar!

SaftoBulle: Som redan sagts är det ju vanligt, men jag förstår din oro. Hoppas iaf att det går vägen denna gången!

• Pimpinellan

SoB: Tummar!!

Ego... vi har skickat intresseanmälan till EA i Polen,men jag vågar inte läsa svaret. Knäpp man blitt efter alla år! Antingen får vi gå eller också får vi inte gå. Ett mejlsvar betyder ju inte mer än så egentligen och då mejlar man nästa klinik. Eller ger upp och går på Rollsroyce-kliniken AVA. Vi får se...

• icka76

Hej tjejer! Det var längesedan jag var här inne nu. Mojutten o pimpinellan: Jävla skit rent ut sagt. En stor kram till er båda. Saft o bulle: Håller tummarna. Jag hade ljusrosa flytningar precis i början när jag väntade A, de slutade efter någon dag. Hade även småblödningar i v.15. Troligtvis berodde det på lättblödande slemhinnor. Så för min del så har inte blödningar alltid betytt mf. Pimpinellan: Glömde att önska lycka till med adoptionshandlingarna. Mojutten: Missade även att önska dig lycka till med kommande IVF. Vinkar till er andra

• Saftmedbulle
    icka76 skrev 2012-01-06 23:21:41 följande:
    Hej tjejer! Det var längesedan jag var här inne nu. Mojutten o pimpinellan: Jävla skit rent ut sagt. En stor kram till er båda. Saft o bulle: Håller tummarna. Jag hade ljusrosa flytningar precis i början när jag väntade A, de slutade efter någon dag. Hade även småblödningar i v.15. Troligtvis berodde det på lättblödande slemhinnor. Så för min del så har inte blödningar alltid betytt mf. Pimpinellan: Glömde att önska lycka till med adoptionshandlingarna. Mojutten: Missade även att önska dig lycka till med kommande IVF. Vinkar till er andra
    Tack för uppmuntran! Flytningarna har upphört, som tur är... VUL på måndag...
  • TantTingeling

Pimpinellan: Härligt att ni tagit steget till EA!

Saftobulle: Åh, va skönt, håller tummarna att det går bra idag!!! 

• Saftmedbulle

VUL i morse... Allt var som det skulle enligt 7+1, som jag är idag... så himla skönt (även om läkaren påpekade att det var för tidigt att ropa "hej"...)

• mojutten

Grattis Saftochbulle!
    Jag håller tummarna att det är er tur nu.

Det nya året har inte börjat bra. Sitter på KK nu då förra veckans cytotecbehandling endast resulterade i jävligt onda sammandragningar men ingen abort.
    Vill verkligen att detta ska få ett slut nu.

Pimpinellan, har ni hört ngt?

• TantTingeling

Mojutten: Men fy, skickar iaf en stor, varm kram till dig och hoppas ditt år slutar betydligt bättre än det börjar!

SoB: Säger grattis även här!

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3