Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

mammiz83 skrev 2010-11-18 12:01:27 följande:
    Lycklig!! (världen är nog uppochner...) men nu kom äntligen min mens igång med dunder och brak! tänk vad lite blod och jävlig mensvärk kan göra för sinnet...
    Nu återstår bara att ringa kliniken och bestämma vilken dag jag ska börja äta progynon-tabletter och boka tid för VUL inför återföring av mina små eskimåer som ligger i frysen i Malmö och väntar.
    Äntligen! Tänk att kroppen tyckte att det skulle behövas hela 6 veckor efter MF innan den kom igång igen!
    Så skönt att få komma på rätt väg igen, väntan är jobbigt.... och som jag log när jag läste om dina små eskimåer, så sött Glad

Lycka till-kramar!
  • airamanna
    Isabellee skrev 2010-11-21 12:09:49 följande:
    Hej!

I torsdags morse så började jag få små blödningar. Framåt kvällen kom det mera och har blödit sedan dess :(
    Hade dock ett uppehåll på 24 timmar (i natt) men sen kom det tillbaka med dunder och brak.
    Det kommer även klumpar så missfall är nu ett faktum känns det som.
    Ska se hur länge jag blöder, sen till gyn för att kolla att allt är borta.
    fy, jag lider med dig... många kramar!!!! 
  • airamanna

Hej kära vänner! Jag kommer att ta lite FL paus ett tag... men kikar nog in då och då iaf. 

Många kramar och tummar som hålls för er alla!!!!

Tack för att ni finns!Hjärta

kram 

• airamanna

Jag försvinner inte helt, men lite mindre aktiv blir jag.

kramar till er alla igen! 

• airamanna

Hej vänner!

Hur är det med er?

Jag har fortfarande extremt svårt att ta till mig att jag är gravid. Tror bara att det är hittepå och att kroppen kommer att sabba det här igen. Är orolig varenda gång jag kissar. Usch, jobbigt... ska nog be att få ett VUL iaf. är idag i v 6+0.

Sköt om er!

Kramar 

• airamanna
    beingboring skrev 2010-11-29 20:31:07 följande:
    Hej alla!

har inte orkat skriva på ett tag så jag har missat en del men hoppas att det är bra med er alla och att alla haft en mysig första advent! Här rullar livet på för fullt. Åker på arbetsresa på torsdag, är borta en vecka och några dagar efter att jag kommer hem åker sambon bort. Sedan åker vi bort tillsammans i december för att fira jul i Malaysia. Ska bli galet skönt att komma  bort till värmen lite...

Skriver in mig på BIM-listan igen då. Suck. Jag som hade hoppats på ett plus till 10/12 då vi skulle haft BF. Jaja. Det är bara kämpa vidare. Tur att man är så tuff då.. Tungan ute

BIM-lista 

beingboring - ca 12/12 2010

BF-lista

Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    airamanna - 24/7 2011

Sjukt mycket kramar till er alla!
    en massa kramar till dig med... åååhhh malaysia vad avis jag blir var i Malaysia ska ni? hoppas ni får det fantastiskt härligt! 
  • airamanna
    BlackCotton skrev 2010-12-02 13:49:13 följande:
    Hej alla, hittade just den här tråden och tänkte ansluta mig. Fick ett MA den 18 november i vecka 12, foster v.10.
    Känner mig under omständigheterna ok, även fast vissa dagar är väldigt tunga. Vi kommer att försöka igen så fort vi kan.
    Beklagar verkligen! 

Många kramar till dig! 
  • airamanna
    BlackCotton skrev 2010-12-02 21:59:26 följande:
    Tack så mycket, känns skönt att få skriva av sig någonstans där andra vet vad det är man pratar om.
    Har fått höra "Det är bara att försöka igen!" väldigt många gånger sista veckorna. Nej det är faktiskt inte så "bara".
    Lyssna inte så mycket på vad folk säger utan ta till dig att de säger nått och menar väl, jag tror inte att de förstår och försöker muntra upp fast dom orden blir så fel.... för du har helt rätt det är inte alla bara så "bara" det är jätteledsamt och sorgligt och man får vara ledsen om man behöver det (men man får även vara glad när man känner att man är det....)

Sköt om dig!
    mängder med kramar!{#emotions_dlg.flower} 
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-12-02 21:49:10 följande:
    Såg ett pickande hjärta idag på VUL, härlig känsla, hon ville inte garantera att det bara var en men sannolikheten är att dte bara är en...
    Vågar dock inte ta ut nåt i förskott nu med tanke på att jag såg två hjärtan picka i v15 förra gången...
    Åh vad härligt, jag längtar med skräckblandad förtjusning till nästa torsdag då jag ska få se... tänker dock massa dumma katastroftankar om att det inte ska vara ok, men jag hoppas så klart att det är det....

tycker dock att jag fick ett "gott" tecken idag, mådde mer illa än jag gjort tidigare och frukosten vände i magen.... om nu det är nått att vara glad för, fast jag är faktiskt det Glad
  • airamanna
    beingboring skrev 2010-12-08 10:27:07 följande:
    Hörni! Gjorde ett test imorse mest bara för skojs skull och lite för att jag har massa tester hemma efter en leverans från testlagret... och det är ett tunt tunt tunt streck. Vågar inte hoppas på något och eg är det för tidigt för att testa men kanske kanske att det tagit sig den här gången. Ska vänta och ta ett nytt på fredag men ni får hålla tummarna! Har som sagt ingen känsla i kroppen av att det skulle vara positivt.. får vänta och se helt enkelt!
    Spännande Skrattande Håller tummar och tår!
Svar på tråden Missed abort