sommarbebis 2010 skrev 2010-11-11 08:43:28 följande:
Hej tjejer!
Har inte varit inne på evigheter, kände att det stressade mig för mycket och att jag behövde fokusera på mig och mitt välbefinnande.
Hur går det för alla och hur mår ni?
Jag har en glädjande nyhet, som jag inte visste vem jag skulle dela det med om det inte vore er, ni var dom första jag tänkte på. Testade positivt i morse

Men är så nervös över att det inte ska gå vägen den här gången heller.
Kramar
Wow, det är ju helt underbart, så glad jag blir!!!
Klart det går bra denna gången! Min inställning som jag ska tillämpa nästa gång det tar sig (som nog är lättare sagd än gjord) är att vara glad och lycklig hela tiden, blir det pannkaka av det så får man ta det då....
Sitter här och ler för er skull, riktigt härligt att höra.
Håller tummar och tår!!!!
kramar i mängder!
beingboring skrev 2010-11-11 09:28:14 följande:
Tack vännen. Känns lite bättre idag även om det fortfarande är jäkligt orättvist.. Nu vill jag mest bara att mensen ska komma så jag slipper gå här och vänta. Suck. Sen blir det till att shoppa loss på ÄL-stickor igen. Fattar inte varför det inte vill ta sig?
Kramar tillbaka och tack för stödet

Hej vännen, skönt att det är bättre idag.... att det inte bara är dalar i känslorna utan att de kan ta sig uppåt också. Själv har jag lagt ner stickor och räknande, dels för att jag har en ådra av kontrollfreak och höll på att bli knäpp och det slog mig just att jag tror det kanske även är lite av en skyddsmekanism, har man inte försökt tillräckligt kan man inte bli lika besviken om det inte funkar...
Men snart ska det funka för oss, det är inte mer än rätt!!!
kramar