Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

sommarbebis 2010 skrev 2010-11-15 10:34:28 följande:
    Jag testade vad jag tyckte negativt med rfsu dagen innan jag använde cb digital för där står det om du är gravid eller ej så du slipper sitta och tolka streck.
    Håller tummarna för dig!!

Kramar
    Tack för tummarna :) just nu sitter jag och är jättekissignödig men vill inte gå dit och upptäcka att mensen kommit... är helt nojjig... vill så gärna att det ska ha tagit sig, samtidigt som jag inte vågar hoppas på något alls...

kramar till dig med!! 
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-15 11:21:37 följande:

Du ska se att mensen inte kommer nu på ett X antal månader Jag vill ju att nån mer ska få en Juli-bebis nästa år som jag kan få följa
    Köp ett CB digital och testa med imorgon Hjärta

Den kom inte nu iaf, var tvungen att kissa, höll på att explodera... Glad 

ja sällskap på vägen hade varit kul, alla mina vänner var sällskap på  vägen förra gången och har små ljuvliga skruttar nu, så nu blir jag rätt ensam verkar det som... men jag har många att fråga om råd Hjärta

nu ska jag och sambon åka och titta på ett hus... som vi förhoppningsvis "behöver" nu  

• airamanna

tjohooo!!! Skrattande nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett Plus

• airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-16 08:41:16 följande:

GRATTIS GRATTIS gumman! Blir så glad, då kan du och jag följas åt och få en varsin go liten bebis i Juli...

Är så glad för din skull! Hjärta

Har inte riktigt fått in det i huvudet än tror jag, men jobbar  på det :)
    Tack snälla! Hjärta
    många kramar
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-16 09:12:46 följande:
    Mitt illamående och spyorna börjar få mig att förstå, men det kommer inte kännas verkligt förrän den 2/12 då det är VUL.

Kramar
    Jag mår utmärkt, förutom lite trött och lite ont i magen/ryggen... fick tid på mvc direkt idag så ska ner och prata med dem om möjlighet att få ett VUL

kram 
  • airamanna
    Hjärta gnuggar, gnider och slängskickar gravidbaciller till er för fullt  
  • airamanna

BIM-lista 

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011
    airamanna - 24/7 2011

• airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-17 12:29:46 följande:
    Vad härligt att få skriva in sitt namn här

BIM-lista 

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    Sommarbebis 2010 - 19/7 -2011 
    airamanna - 24/7 2011
    Visst är det!
  • airamanna
    Isabellee skrev 2010-11-17 13:45:35 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får behålla denna lilla.
    Fick igår kväll en mörkbruna flytningar efter 3 dagars magsmärtor. Så vet inte om det är missfall på väg igen :(
    Usch och fy, håller tummar och tår för er och hoppas att det inte är någon fara!

Kramar i massor! 
  • airamanna

Här har också hållts tummar för dig Isabelle! hoppas allt gick bra. 

Jag var hos kuratorn igår och det känns som att vi är färdiga, (kände det även före Pluset) har varit superbra att få prata med någon, men nu när ny-mini är här så vill jag fokusera framåt istället, även om jag fortfarande är "arg" och ledsen över att jag aldrig fick lära känna mini nr 1 och 2. Sen har jag en stor oro för att det inte ska gå vägen denna gången heller, nervös varenda gång jag går och kissar... men jag hoppas att det ger sig med tiden, men den där fantastiska känslan som var förra gången tror jag aldrig att jag kommer att få igen, nu vet jag så mycket mer om alla hemskheter som kan hända på vägen... känner ni igen er?

Många kramar till er alla här! Tack för att ni finns!{#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden Missed abort