• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Jelina068
    ElsaT skrev 2010-10-21 13:09:27 följande:
    Hemma igen efter kontroll på BB-stockholm. Allt såg bra ut och jag har värkaktivitet men inte tillräckligt än så fick åka hem. Vad som känns riktigt skönt nu är att jag garanterat får komma tillbaka till BB-stockholm.  Hoppas nu värkarna fortsätter öka i styrka så vi slipper igångsättning, dom tyckte det verkade lovande sa dom iaf...
    Känns otroligt spännande och är helt lugn faktisktFörvånad!

Hoppas ni andra sätter fart nu också!!!
    Helt lugn, låter lovande och tryggt. Hoppas det kommer igång ordentligt nu, och att vi andra oxå kommer igång snart såklart.
  • IdaVi

muhina: Hej och välkommen hit har jag nog glömt att säga

Elsa. Oj vad spännande!! Vad skönt att allt känns så bra! Lycka till med allt!

Puh vad tungt det är att gå. Har hämtat och lämnat på dagis utan bil idag och vi har så mycket backar här hemma så man blir helt slut. Kanske sätter fart på det hela om vi har tur

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Frozen
    ElsaT skrev 2010-10-21 13:09:27 följande:
    Hemma igen efter kontroll på BB-stockholm. Allt såg bra ut och jag har värkaktivitet men inte tillräckligt än så fick åka hem. Vad som känns riktigt skönt nu är att jag garanterat får komma tillbaka till BB-stockholm.  Hoppas nu värkarna fortsätter öka i styrka så vi slipper igångsättning, dom tyckte det verkade lovande sa dom iaf...
    Känns otroligt spännande och är helt lugn faktisktFörvånad!

Hoppas ni andra sätter fart nu också!!!
    Så spännande att ha det inom räckhåll, och precis så önskar jag att jag har det oxå, just biten med att få garanterat komma till BB-stockholm skulle va skönt att ha...Lycka till som sagt!

muhina, glömde också att säga välkommen hit tidigare
  • muhina
    ElsaT skrev 2010-10-21 13:24:56 följande:
    färdknäpp = samlagGlad
    ahaaaaaa det hjälper inte här iaf, hahahaha
  • Jelina068

Tyst det var här igår. Ligger alla på förlossningen Ja tänk om det ändå varit så, mmmDrömmer

Här händer absolut INGENTING, funderar på om jag ska dricka hallonbladsté så jag storknar idag. Drack en kopp igår men innan dess var nog för två veckor sen.

Hur mår ni? Nån som är på väg in? Nån som kommit hem från FL?

Nä, ska fixa en kopp té nu.

• Mrs Sara

Mitt internet la av igår så tyvärr ingen bebis här än. Inga känningar att den ska vara på väg heller, men den som väntar på nåt gott...

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • IdaVi

Här händer inget heller. Baaaah! Men kanske helgens stress påskyndar det hela. Idag har vi middagsgäster, imorgon fixardag på dagis 9.30-14.00 och sen middagsgäster kl. 17.! Pust!

Håller tummarna för alla! Bäst jag fixar lite här hemma medan hallonbladsteet kokar

Kram på er!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Ewa

Jag tror ju att slemproppen gick i onsdags, och sen verkar det kommit lite varje dag. Läste att "allt" inte alltid kommer på en och samma gång.
    Men nu när jag var på toa tyckte jag att det var lite mycket blodblandat också....fy blir orolig. Rynkar på näsan
    Ska ringa till förlossningen och fråga....är ju ingen stor blödning, men jag känner ändå att man vill fråga en gång för mycket liksom.

• Jelina068
    Ewa skrev 2010-10-23 12:28:36 följande:
    Jag tror ju att slemproppen gick i onsdags, och sen verkar det kommit lite varje dag. Läste att "allt" inte alltid kommer på en och samma gång.
    Men nu när jag var på toa tyckte jag att det var lite mycket blodblandat också....fy blir orolig. Rynkar på näsan
    Ska ringa till förlossningen och fråga....är ju ingen stor blödning, men jag känner ändå att man vill fråga en gång för mycket liksom.
    Ja Ewa, bättre att fråga en gång för mycket. Hoppas värkarna kommer igång på dig nu. kram
Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF