Pregga skrev 2010-03-09 17:05:58 följande:
Gumman då, din kropp är anpassad efter dig! Tycker folk ska behålla sina åsikter för sig själva, sen runt v 20-24 växer din bebis sin dubbla stl..å då kommer det hända grejer å då går det fort. var glad för att din kropp lyssnar på dig å inte alla andra, sålänge du mår bra så e ju allt toppen
Tack snälla! Dom menar ju säkert inget illa med det, men det blir så klumpigt i mina öron... Jag och min sambo ser ju verkligen hur magen börjar komma och så motarbetas man på andra håll.... Känns weird!
Många vet ju inte att vissa får inte magen förrän nånstans mellan v. 20-25...
Linfra skrev 2010-03-09 17:23:01 följande:
är i vecka 19.tycker du ska vara stolt över att ha liten mage :) har alltid varit väldigt smal och aldrig gått upp i vikt och nu är jag nästan chockad över hur lätt jag verkar gå upp i vikt...vi är ju alla olika, huvudsaken är ju att bebisen mår bra :)
Jaaa, jag är ju glad att den inte poffar ut på en gång... Det passar mig liksom, även om jag också längtar efter att det verkligen ska synas... Men behöver kroppen tid eller att livmodern ligger långt bak, så är det ju så...
SweetLilly skrev 2010-03-09 17:30:31 följande:
haha här är det tvärt om! alla i träffat hittills säger "oo vilken fin mage du har fått, nu SYNS det verkligen". Haha , ja man tackar och tar enot med blandade känslor, hehe
Hehe... Jaaa.... men just nu hade dom kommentarerna suttit fint här med.. Bättre att höra på det hållet..
Malten skrev 2010-03-09 17:33:55 följande:
Känner igen detta. Jag är 16+1 och tycker själv att det syns tydligt, men jag får också höra liknande kommentarer. Det är ju jätteolika hur stor mage man har och det är lika normalt att ha liten som stor.
Precis! Det är ju så... Men när folk tänker gravid, så tänker dom nog MAAAGE..:) Fullt normalt klart..
Verkligen TACK ALLA för att jag fick "klaga" av mig lite..