• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-25 18:45:51 följande:
    Ja det är ju det dumma i allt...Hon (hon som tog vårt ul) sa att jag skulle räkna +/- 2v men ville ej säja säkert än ang flyttning för då stämmer det inte som hon sa när jag plussade. för då skulle jag få äl då jag redan plussat och det går ej ihop.
    Ahaa! Men då får ni veta mer exakt datum den 8 april.
    Googla, det är jättemånga som blir flyttade. Jag blev själv flyttad 9 dagar bakåt. Det har nåt att göra med att ägget kan fästa senare i livmodern...
    BF: 2010-08-27
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 09:27:27 följande:
    Så söt magar.Alla ni som har bebbe magar har ju söta magar. min ser bara mjuk,dallrig och fet ut.Här är det som varje fredag städdag idag *suck*...sen ikväll blir det mumms mumms mat med hasselbagspotatis och ytterfile samt god sås till
    Jag har likadan mage, så du är inte ensam...{#lang_emotions_smile}
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 10:13:05 följande:
    Men vad skönt att höra en till Vi får hoppas våra magar också kommer snart
    Oh ja! Jag tror att dom verkligen kommer komma som en explosion när dom väl kommer!!
  • Belly
    Malten skrev 2010-03-26 10:50:50 följande:
    Hej tjejer och tack för alla lyckönskningar! Allt såg fint ut på RUL! Den lille sprattlade runt och ville inte riktigt vara med på kort hehe. Moderkakan låg i framvägg och jag blev bakåtflyttad 4 dagar till 26/8. Jag är så glaad nu :)
    Grattis!!! Underbart att börja helgen på ett sådant sätt..
  • Belly
    lillabambi skrev 2010-03-30 21:05:16 följande:
    Denna underbara dag startade med det efterlängtade ultraljudet. Jag och Linus var hyper nervösa det var ganska tyst i bilen påväg till Mora. Vi satt i väntrummet och det kändes som en evighet. Tillslut fick vi komma in och ultraljudet började.. Det var en kanon bra barnmorska och förklarade allt vad hon gjorde, allt såg jätte bra ut ett tickande hjärta och en otroligt lekfull liten bebis i magen. Sög på tumme och var lite wrong ville egentligen inte alls sammarbeta men gav sej tillslut :) En otroligt underbar upplevelse, tårarna sprutade på oss båda. VI ska ha en bebis:)Inte nog med att dagenen började otroligt bra, så var jag och linus  och käkade på resturang, firade våran ett års dag :) Vi Beställer mat och går och sätter oss, sitter tysta en stund och sen tittar Linus på mej och säger Älskling, skulle du vilja förlova dej med mej ? Såklart så sa jag  Ja så nu är man nyförlovad :) Känns som allt faller på plats. Efter några jobbiga dagar så kunde inte det bli bättre. Jag är otroligt lycklig:D
    Vilken fantastiskt underbar dag för er!! Man kan inte låta bli att le! MEGAGRATTIS!!{#lang_emotions_flower}
  • Belly
    carohl skrev 2010-03-31 20:03:55 följande:
    Tack! Jag är supernöjd!!
    Bild e ju alltid kul..:)
  • Belly
    carohl skrev 2010-03-31 20:48:37 följande:
    Haha ja bild är roligt men det har krånglat så mycket för mig att ladda upp bilder så det funkar inte... Här är en sån men min har lift och skötväska.www.camillalackberg.se/Blogg/uploaded_images/...
    SuperSnygg! Gillar vagnar som är mer "klassiska"... Tycker många nya ser så spaceiga (stavning?) ut..
  • Belly
    carohl skrev 2010-03-31 22:39:52 följande:
    Mmmm... jag har haft en rad olika vagnar men jag måste säga att enligt så är emmaljunga det bästa märket man kan ha. Å andra sidan det där är en smaksak men nu har vi det vi vill...Skönt nu börjar vi bli klara eller vi har alla stora saker färdiga iaf, nu är det bara detaljer som ska införskaffas Jag har tom köpt blöjor, badolja, tvättlappar osv. Jag ville inte att skötbordet skulle se så tomt ut när vi byggt ihop den
    Åhhh vad roligt att ha införskaffat så mkt! Måste va kul att gå där bland grejerna o bara lääängta..{#lang_emotions_baby}
  • Belly

Hur ska alla göra med bilbarnsstol? Nytt eller begagnat?
    Jag blev livrädd när jag hörde att man inte ens får ha tappat bilbarnsstolen i golvet/marken, för då är den bara att kasera. Så vi kommer köpa en ny.
    Vi har bestämt oss för en BeSafe iZi Sleep.. http://www.hts.no/se/products/izisleep.php

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10