• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-29 19:43:22 följande:
    en liten sessa, hihi va mys...har du/ni bestämt namn?
    Nja, inte bestämt...men det finns ett vi har klurat på ett bra tag.. Vet inte än hur det slutar..:)
  • Belly
    puchelina88 skrev 2010-07-29 19:40:11 följande:
    hmm någon som vet vart man köper såndär magbälte som ska hjälpa efter graviditeten?
    Maggördel menar du? Googla...:)
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 19:53:14 följande:
    Hej alla ni underbara!

Blir så avis på er och era sd/förvärkar ni har. Ni är ju verkligne i MÅL nu liksom

Själv sitter jag här med en panikångest,huvudvärk och får som värk i ögonen hmm en lustig kännsla
    Fick även ont under revbenen/högst upp i magen som kramp som gjorde ont

Jag vill fan inte behöva ha det såhär NU Vill fasen ha det bättre.

Hur ofta får ni era sd/förvärkar? Vet ni om ni öppnat er något?
    Du har inte svullnat en massa? Just det där med huvudvärl och ont o övre delen av magen kan ju vara tecken på havandeskapsförgiftning... Vill inte skrämma upp dig, men håll koll på om det håller i sig..
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:28:03 följande:

Hur mycket ska man svullna upp då?

På nått speciellt ställe?

Svullen har jag alltid sett ut nu på senaste tiden haha...

Jag tror det är mest i ansikte o händer som man ska hålla koll på... Hmm.. Bäst å googla tror jag..:)
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:42:30 följande:
    Men vid HF ska man ha ont hela tiden och jätte svullen?

Svullen så är jag inte och det där som komit uppe i magen har "bara" kommit 2 ggr idag en på morgonen och en nu ikväll.
    Men känns som tösen ligger högt upp också under revbenen och trycker/sparkar så det kan ju vara ddet kanske?
    Jaa... det ska ju vara mkt mer än så vid havandeskapsförgiftning..
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-29 22:30:01 följande:
    tack gumman!
    sov så gott lycka till med fötterna ;)

jag uppdaterar imorrn, om jag inte är på förlossningen såklart.
    men ja, jag vågar inte tro på att det är dags....
    inte än iallafall

natti natti
    Håller tummarna för er! {#emotions_dlg.flower} Man blir helt pirrig när det händer grejer lite här å där..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-30 17:20:35 följande:
    Känner mig så förtvivlad.....snyft...berättar sen..kan inte ta det nu utan att gråta....
    Att han inte kan ge sig..:( ta hand om dej o prinsen!
    Kram om!
  • Belly

Men ååhh Pregga.. Tack för rosen! Krama!

För övrigt e jag så hiskans trött... ska försöka läsa ikapp sen..

• Belly
    Bubbis10 skrev 2010-11-15 21:56:40 följande:
    halkade på ett löv i trappuppgången idag,har lilleman i bilstolen å störtar framåt..tappar taget om stolen så den studsar ner en ca 10 cm i trappgolvet,jag sj tog smällen med hela kroppen. slog i vänster bröst å båda knäna, men jag blev chockad å livrädd för lilleman, men han sa inte ett pip..mer än att titta på mig med stora ögon...väl inne i läg så började jag stortjuta,tårarna sprutade på mig å jag lyfter upp den lille skärrad som jag var å pussar å kramar, hans pappa sa åt mig-det e ingen fara han grät inte ens å han satt fast i sin stol...då tittar litte bubbis upp på mig å ler å säjer-MAMMA!!! vi blev helt chockade,både jag,hans pappa å syster..så jag frågade,kan du säja mamma? så jollrade han lite å sen kom ett tydligt MAMMA igen, hahahaha att inte hans pappa dog :)
    Obehaglig händelse! Tur att det inte gick värre..
    Kolla med någon så att bilstolen fortfarande går att använda... Där vi köpte vår bilstol sa dom att man skulle kassera bilstolen om man tappade den i golvet..
    Härligt att han redan kan säga mamma :) <3
  • Belly
    Bubbis10 skrev 2010-12-04 15:14:56 följande:

Min ljuvliga bubbis,som jag älskar min lille pojk <3
    Han är verkligen ljuvlig!
  • Belly
    Perssonlund skrev 2011-03-01 16:53:11 följande:
    Måste bara fråga om det är någon som har fått typ svullen mage efter graviditeten? Började träna för ett tag sedan men magen sväller. Sen undrar jag om det är vanligt att känna bubblande i magen? Jag kanske bara är löjlig men jag är så otroligt rädd för att bli gravid igen och vi har skydd men man kan inte lita på dom till 100% .... Är jag bara nojjig? Jag kan bryta ihop för ett barn till finns det inte en tanke på. Kan det vara magmusklerna som drar ihop sig (bubblandet) och gör så att magen svullnar?
    Jag har likadant... Också funderat på vad detta beror på..
  • Belly

Hmm.. Ja du, det kan man undra... Vill du va snäll å länka till den tråden?...vill se om det kommer in nåt bra svar..:)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10