• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-09 22:07:20 följande:
    Nya magbilder..hihihiwww.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_...va hemma blind man blir som sagt, tycker magen står stilla men nu ser man ju skillnad på foton
    Verkligen sååå fin!
    BF: 2010-08-16
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-09 22:38:48 följande:
    hahhaa alla ursäckter för att äta..mm...jag..öh....känner igen det där...fr någonstans...hahahahha klart det kommer gå bra =) hehe tack så mkt, börjar bli lite stolt över den.e mkt för frukt nu, så stod jag i fruktdisken typ i affären så frågade jag en anställd...e det kärnor i clementinerna...hon sa, jo det e det...jag tittade lite å sa gu va gott, så sugen man blir...haha hon tittade på min mage å sa-ja jag förstår det, haha så skalade hon en till mig å sa varsegod....asg
    Awww....så snällt!! Tänk att det finns såna människor kvar...
    För övrigt ska du verkligen vara stolt över magen...Mycket vackert!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-10 23:34:04 följande:
    Denna människan får mig till tårar varje gng...hon visar hela världen att man INTE ska döma ngn pga utseende!
    ">

" target="_blank">

helt fantastiskt......
    Hon bara kommer in och äger totalt... Så grymt!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-11 07:52:20 följande:
    Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar?den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg.....min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet....det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma....jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig...ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...
    Jag har också jättehemska drömmar ofta....Det är obehagligt som tusan..
     Och e dom inte hemska, så är dom jättesexiga...:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-11 20:49:49 följande:
    hehe aa jag vet, jag blir rörd till tårar varje gng..asså hon...har alla emot sig...så öppnar hon munnen å ut kommer det vackraste....hihihi
    Jag oxå...*snyft*.. Fast jag lipar till allt nuförtiden..:P
  • Belly
    carohl skrev 2010-03-15 16:36:12 följande:
    Hej tjejer!Jag tänkte om ni ville se min mage så har jag videobloggat haha... Ni kan se det här:carropetit.blogg.se/
    Gullig film du har gjort.... Och sååå gullig magen är...{#lang_emotions_laughing}
  • Belly

Jag tror jag håller på o blir galen... Kan inte tänka på nåt annat än RUL:et som vi ska till på torsdag... Usch...:S Är så nervös och jag som inte alls är nervöst lagd egentligen...Men graviditeten har gjort saker med en som man inte trodde var möjliga....
    Hoppas allt kommer va bra med bebis...

Grattis alla som redan varit på lyckade RUL! Håll en tumme för oss...

• Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-16 21:47:51 följande:
    håller båda tummarna. jag väntar på mina testresultat.. har väntat i 2 veckor nu. imorgon ska vi få dem. hoppas också att allt är bra med bebis, men det tror jag nog , annars hade dem väl sett det på RUL?nattinattlillabambi: mmmmmm vad gott med muffins P:P:P:P:P:
    Tack för tumhållningen..:)
    Hoppas du fick svaren idag och att dom var bra... Dom ser väldigt mkt på RUL, så du don't worry...
  • Belly

Här har man vart klarvaken sen 5. Rul kl. 14 idag, så då går det icke att soooova.. Nervös, nervös, nervös...

• Belly

Tack alla som önskade mig lycka till igår!! Och grattis till alla som gjort lyckade RUL!

Mitt RUL gick finfint igår. Allt satt på plats och såg välutvecklat ut. Precis rätt mängd forstervatten var det med. Vi blev flyttade 9 dagar (!!) bakåt, alltså ligger jag på 16+6 idag. Trist att bli flyttad så många dagar, men så kan det bli {#lang_emotions_smile}. Så det kommer bli ett nytt UL igen om två veckor. Dom vill att man ska ha kommit in i v.18. Det gör inget, mysigt att få se bebis igen eftersom vi inte får nåt mer UL sen.
    Så söt den lille krabaten var. H*n låg o kikade på oss o vinkade o kickade på min urinblåsa (Tack för den!)..=). Fantastisk känsla verkligen {#lang_emotions_heart}

BF: 2010-08-27
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10