• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-12 21:57:08 följande:
    Jo jag ska uppdatera sen, haha jag får ju Tul varke v nu pga oro, å det känns skönt. inte pga medecinska skäl utan för att lugna mig, tack så mkt för ditt lugnande svar, vill ju inte att han ska få ont ju...Gråter
    hon tryckte ju lite hårt å jag fick inte för mig att säja ngt utan tänkte just då att hon e ju Bm så hon vet la vad hon gör....
    Ja, det känns dumt att ifrågasätta deras kompetens på plats, det är oftast efteråt man börjar fundera på det man var med om.
    Vad skönt att dom har tagit din oro på allvar och att du får kolla prinsen emellanåt!
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:21:17 följande:
    här diskuteras det vilt hahaha

välkommen tillbaks BELLY

välkommen till millroy och catsa

ville bara lägga in ett kort inlägg ang sammandragningar och förvärkar.
    sammandragningar är bara livmodern som drar ihop sig, dem gör i regel inte ont.
    förvärkar är också livmodern som drar ihop sig MEN det gör ONT.

så är det iallafall hur jag fått det förklarat för mig. jag har haft både sammandragningar och förvärkar i denna graviditeten också. (det är min fjärde)

och ja, sammandragningar kan man ha utan att man känner det ;)
    Tack snälla elinnnnn!! Känns fint att va tebax..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-12 22:33:03 följande:
    NU har det hänt, min dotter e KÄR!!!!!! Du milde, dom sitter på msn nu å hon FNISSAR å han har som text-jag älskar dig natalie....herregud!!!!
    han skrev ett kärleksbrev med....å du milde tid..
    Men så sött.. Hjärta
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-12 22:55:28 följande:
    Ngn mer som får mkt mer leverfläckar nu? mina poppar upp som svampar i skogen ju....såg just en prick under magen typ..ja med spegel å ropade dit lillan. hon sa bara-mamma det e en leverfläck, sluta vara så TJATIG!!! hahahha
    Oh ja! Runt halsen har det ploppat upp en massa.. blev heeelt chockad när jag såg det en morgon,..
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:56:17 följande:
    nä ni alla fina goa tjejer, nu ska jag logga ut och kolla på ett avsnitt av  "jims värld" på comedy central ... somnar nog innan det är slut. som vanligt hehe

godnatt! sov gott och dröm sött =)

vi ses imorrn!

{#emotions_dlg.flower}
    Natten natten!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-12 23:20:02 följande:
    Belly skrev 2010-07-12 23:03:26 följande:
    Tack snälla elinnnnn!! Känns fint att va tebax..:)
    Å det e härligt att ha dig tillbax :)
    TACK! {#emotions_dlg.flower}
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-13 00:02:58 följande:
    haha jo det e sött, men mitt bultande mamma hjärta blir åxå lite oroligt, haha
    Oh ja! Kan jag tro det! :) Tänk när barnen är 30 år, då e man nog lika nojjig..:)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-13 00:25:50 följande:
    hahaha ok, va skönt att jag inte e ensam om det åxå då, haha ja dom ploppar ju upp lite här å var,...
    Belly skrev 2010-07-13 00:15:25 följande:
    TACK! {#emotions_dlg.flower}
    Så lite Gladjo antagligen , jisses...man e hönsig asså...hamnade i en tråd nu vad det gäller amning, å denna Ts tänker inte ens försöka av den enkla anl-jag vill bara inte....mkt blandade känslor där inne kan jag säja, haha
    Ja, det kan jag tänka mig rör upp en hel del känslor det dära.. Funderar mkt på amning nu faktiskt.. Undrar hur det ska gå, för vad jag förstått så är det inte så enkelt att bara få igång.. Det krävs lite tålamod minsann.. Men absolut att jag vill försöka..
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-13 00:31:16 följande:
    ååh va mys, sitter å busar med min son, hihi han puttar, så jag puttade lite tillbax å han svarar :)
    LYCKLIGA MIG :)
    Awww...det är underbart! Så satt jag o lilltjejjan o busade tidigare idag... Man blir varm i hjärtat!
  • Belly

Nu är det kall dusch som gäller o sen sängen för att försöka ta sig igenom ännu en varm natt... HAr verkligen mått dåligt de senaste dagarna!
    Natti natti Pregga o må väl.... alla ni andra sömntutor med ;)

Kram!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10