• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-13 11:38:52 följande:
    Tjejer en liten aug bebis blev en juli bebis ist....
    sitter här å gråter, gu va känsligt...

VI HAR FÅTT EN BEBIS PÅ TRÅDEN-
    FICK ETT SMS INATT-LITE HASTIGT SÅ FÖDDES VÄRLDENS VACKRASTE BARN INATT,EN VÄLSKAPT POJKE SOM FÅR VILKEN MÄNNISKA SOM HELST ATT LE, 2810 G OCH 45 CM LÅNG, JAG KAN INTE VARA LYCKLIGARE
    vÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA BARN,DU ÄR REDAN SÅ ÄLSKAD AV OSS.

sOFIE&LAURA FICK EN POJK INATT....GU SOM JAG TJUTER HÄR DÅ....känslig::::
    Men ååhhh...Hjärta Jag blir helt lipig jag med... Grattis till dom! Hoppas dom alla har det bra!
  • Belly
    sparvens skrev 2010-07-13 12:48:38 följande:
    Hej allihopa! Glad
    Har följt den här tråden ett tag men har aldrig skrivit något, jag och min sambo väntar vårat första barn den 27 Augusti så det känns nervöst och spännande!
    Fast jag håller tummarna att han vill komma ut i v 38, det börjar bli lite för jobbigt med värmen nu känner ja, hade inga problem alls tills det blev såhär, nu har fötterna börjat svälla och det känns ju mindre roligt för det har börjat göra ont att gå på dom....
    Var till Bm idag och allt såg bra ut, han ligger fortfarande med huvudet neråt så det känns ju skönt, visserligen så kan han väl vända tillbaka men det verkar som att han har legat neråt med huvudet i några veckor nuGlad
    BM skoja och sa att han kanske följer tyngdkraften, varje gång har han legat med huvudet neråt hehe

Kul med nån som har samma BF :) Yeeii!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-13 19:44:20 följande:
    jo hon blev såå lycklig :)
    men nu e jag rasande , GRRR min hagga till morsa fick veta nu när jag ringde å sa att hannah skulle vara med, hon blev rasande å fattar inte hur jag kan välja en väninna å hon visste ju inte ens vem hannah var??!! hur kunde jag, jag skulle ju frågat henne!!! IDIOT! JAG väljer väl för i helsike sj vem jag vill ha med på MIN förlossning.
    behöver jag säja att jag slängde luren i örat på henne.
    Hannah har funnits där för mig fr dag 1, utan att tycka att jag tjatar ,gnäller osv. utan har stöttat mig i allt.
    mon morsa, jag har sagt åt henne att inte göra skillnad på mina barn för då åker hon ut ur våra liv.
    asså hon blev inte ens bjuden när min äldre syster gifte sig på nyår...säjer inte det allt?!
    grrrrr
    Baaah! Det är verkligen DITT beslut vem du vill ha med! Så himla trist när hon ska trycka ner dig så..:(
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-13 19:59:15 följande:
    Belly skrev 2010-07-13 19:49:44 följande:
    Baaah! Det är verkligen DITT beslut vem du vill ha med! Så himla trist när hon ska trycka ner dig så..:(
    jo men eller hur, hon har inte haft ngn som helst kontakt med min dotter på LÄNGE å ringde inte ens å sa grattis när hon fyllde år, å komma å kräva att vara med?! SUBBA, hon har banne mig ingen rätt att kräva ett skit, hon ska vara glad att jag ens pratar med henne. men inte mer nu, jag messade tillbax-du ska inte göra ngn skillnad på mina barn, thats it.
    Bra att du sätter ner foten! Aldrig, aldrig ska man tolerera sånt..:S Och självklart ska hon inte göra nån skillnad på barnen..
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-13 20:34:58 följande:
    en sak som är annorlunda är att det är EXTREMT tungt att vända sig på nätterna, jag ojar mig tills jag kommer runt till andra sidan. så himlans tungt och så gör det ont
    Känner igen det dära! Jag är inte megastor, men jag blir helt anfådd av att vända mig.. puhh.. o höfterna domnar... o värme på det..
  • Belly
    sparvens skrev 2010-07-13 22:38:29 följande:
    ja det va roligt! hur mår du? jag har haft en ganska så lugn graviditet, fram tills nu mot slutet då, har åkt på karpaltunnelsyndrom men det sa dom skulle försvinna efter förlossningen så det känns ju skönt, får sova med nattskenor nu, vägrar ha på mig skenor på dagen nu när det är så varmt Förvånad
    I värmen har jag inte mått det minsta bra alls... Då känner man sig extra tung o klumpig o yr!! Men är det bara svala dagar så känner jag mig väldigt bra och orkar en massa osv.. Har faktiskt haft en väldigt lätt graviditet.. Inte haft några konstiga krämpor osv.. Halsbränna delux emellanåt, men inte så att jag lidit väldans..
    Det där karpaltunnelsyndromet låtet inte alls skönt...:S  Skönt att det kommer släppa sen i alla fall.. Hoppas man kommer slippa det, men skulle inte förvåna mig om man åker på nåt sånt för att man haft det lite för lätt innan..;)
  • Belly

Pregga: Haha... "gående hormon"... Det var helt rätt ord för det hela..:D

• Belly
    carohl skrev 2010-07-14 07:42:22 följande:

Förresten har ni nå namn klara åt era små? Jag har haft det sen dag 1 haha vi har ett unisex namn så könet spelade ingen roll. Nu avslöjar jag vårat namn. Hon ska heta Alexis men andra namnet är vi inte färdiga med.

Till sist vill jag också säga välkommen till de nya "ansikten" kul med nytt blod i tråden!

Vi har ett namn som vi båda fastnat för, men vi kollar runt liiiiite mer... Men kommer nog sluta med det namnet skulle jag tro.
    Alexis är jättefint! Förstår att ni fastnat för det!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-14 09:59:26 följande:
    Godmorrn flickor!
    Här vaknade man till det ljuvligaste, min lille puttade helt i protset å hickade ordentligt, haha

Kollar mob å har 5 st sms fr sofie&laura

henne lille bebis fick det jobbigt inatt med andningen å den hemska Bm sänf fr helvetet vägrade lyssna på sofie när hon sa att han kippade efter andan, sen hade hon fällt ngn rasistisk kommentar till sin kollega i stil med att-ja men du vet sådana där...
    say what? jäkla apa asså...men sofie försökte febrilt få dom att fatta att pojken inte mådde bra, men det var först när dom bytte pass å en ny bm å läkare kom som han flyttades till neo direkt.

hon skickade mig även en bild på mob på henne själv å den lille, hihi åh så lik han var henne, så liten å nätt-tvärsöt!
    men nu mår dom nog bättre, fast hon har ont såklart...

en liten uppdatering å hon hälsar alla å tackar för gratulationer.
    Man blir helt förskräckt när man hör hur man blir behandlad av personalen på BB osv.. Sånt måste dom ju ta på allvar!!! Tur att det inte hann hända nåt allvarligt innan nån fattade där!

Kan tänka mig att han är supersöt..Hjärta Som man längtar nu... det känns i hela kroppen..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10