Vi fortsätter, Bf aug 10
Även om det JÄTTESKÖNT på stranden igår, vi var där till kl 19.30. Jag låg i vattnet i en timme i sträck säkert och som jag skrev så var det skööööönt hihi.Jag märkte en grej. Ni vet man är stor, tung och otymplig nu men såklart så är man skitsmidig i vattnet åh det känns som att man väger 20 kg och det är en underbar känsla då man är bra tung nu. Inte för att jag nånsin skulle vilja väga så lite haha men nu kan det vara skönt att få känna så bara för en liten stund. Vattnet bar min tyngd

Är du på landet? Men ni kanske har nån pool du kan fylla? Stinker det? Haha jag är ingen landet tjej men det kan vara mysigt att hälsa på landet ibland iaf
Jag tänker åka mot landet om en vecka och vara där i några dagar, fast det är iof inte riktigt landet då mina svärföräldrar bor vid vattnet. Blir det för varmt ber jag de bara att vi ska ut med båten så kan jag få fläkta av mig lite hihi...åh jag skulle också vilja flyta rundor i vattnet. tyvärr har jag ingen som gillar att bada, mina föräldrar håller sig så långt borta från stranden som möjligt och jag är ju lite bunden till dem nu när man bor hemma hos dem.
ja det stank igår eftersom bönderna hade , varning ÄCKLIGT!, sprutat åkrarna med ko urin, bläääääääää
ja men skönt att kunna vara på landet fast ändå nära vatten. vi är verkligen mitt i landet, finns bara åkrar efter åkrar efter åkrar hahahha
och förresten, fint namn ni valt Alexis. annorlunda, men det gillar jag :D vår dotter ska heta Jasmin då jag och maken har en speciell relation med Jasminblomman hihihiihi
PREGGA: men usch för rasistiska sköterskor, läkare osv. dem ska vara proffessionella! men ja sånt har jag också fått höra när jag legat på BB och förlossningen..... tyvärr vänjer man sig. vilket man inte ska göra, men man orkar inte bli förbannad och ledsen varenda gång...... hoppas dem fick ordning på lillprinsen