Vi fortsätter, Bf aug 10
sparvens skrev 2010-07-13 12:48:38 följande:
Hej allihopa! 
Har följt den här tråden ett tag men har aldrig skrivit något, jag och min sambo väntar vårat första barn den 27 Augusti så det känns nervöst och spännande!
Fast jag håller tummarna att han vill komma ut i v 38, det börjar bli lite för jobbigt med värmen nu känner ja, hade inga problem alls tills det blev såhär, nu har fötterna börjat svälla och det känns ju mindre roligt för det har börjat göra ont att gå på dom....
Var till Bm idag och allt såg bra ut, han ligger fortfarande med huvudet neråt så det känns ju skönt, visserligen så kan han väl vända tillbaka men det verkar som att han har legat neråt med huvudet i några veckor nu

BM skoja och sa att han kanske följer tyngdkraften, varje gång har han legat med huvudet neråt hehe
ännu en nykomling på tråden haha
jag tror dem flesta hoppas på att få bebis runt v.38 faktiskt hehe
vi flesta är svullna och väldigt trötta på värmen, inklusive jag.
men min man är i utlandet och kommer inte förräns den 26e juli så bebis får INTE komma innan dess och helst efter att maken och jag fått lite ensamtid i en vecka ungefär :)
jag har BF 9augusti (7e aug enligt BM)
Brukar också ha dåligt som ogravid. Ja det där med sf måttet det gör inget bara jag inte börjar sjunka mera då kanske jag blir orolig.