Vi fortsätter, Bf aug 10
carohl skrev 2010-07-14 20:35:27 följande:
Ja haha så har jag aldrig tänkt på det, alltså med sammandragningar. Vad blåst jag känner mig! Hihi min sessa kanske också borrar ner sig lite när jag får mina sammandragningar.Jag gillar också folk som säger vad de tycker och tänker och inte vänder kappan efter vinden

Pregga skrev 2010-07-14 20:37:07 följande:
jo det finns ju ngt som heter amnings hjälpen å bästa medecinen för såriga bröstvårtor är just att smörja på bröstmjölk :)elinnnnn skrev 2010-07-14 20:31:24 följande:
skriv in i ert förlossningsbrev om att ni planerar att amma , ni som ska det alltså, så bör ni ju inte få någon medicin/smärtlindring som krockar med det :D
jag kommer förlita mig på endast lustgas, som vanligt hahaha brukar ändå bara hinna med en halvtimme på förlossningen innan bebisen är ute.
men ja att stryka på bröstmjölk efter varje amning och lufta ofta kan förhindra att dem blir allt för såriga.
jag har heller inte skrivit något förlossningsbrev å kommer heller inte göra det eftersom min BM gjorde det efter att vi sammanfattat graviditeten. allt vi diskuterade, mina önskningar, oro osv inför förlossningen skrev hon in i journalen på datorn och det kommer ju förlossningen kunna läsa sen =)
Skitsamma det kanske går nån repris, sambon spelar aldrig och nu för en gångs skull då han gör det kommer jag inte att ta tv:n ifrån honom. Michelles tv kan jag inte heller använda då hon ska sova nu... suck....