Nallepuhmamma skrev 2010-07-26 09:24:59 följande:
Igår satt jag med hemska sd och förvärkar som gjorde ont och kom ofta.
Just nu är det lungt iaf.
Dessa förvärkarna är ju jobbiga och gör ont...
Hur får ni tjejer era dagar att gå frammåt fortare?
Tycker dagarna går så sakta fram
Tänkte ta med ungarna och man in i bilen idag och gå på djurparken en runda idag så man kommer ut och rör på allt extra fläsk man lagt på sig
Har fasen klämt på mig 12,3 kg extra kg änsålänge
Kram på er sötnosar. Hoppas era dagar blir bra.
Och eliin var det din kille som skulle komma idag????
åh skönt att det är lugnt nu iallafall så kroppen hinner vila lite emellan...
ja hur jag får dagarna att gå? en dag i taget. och försöker planera in något typ en vecka framöver så jag har det att räkna ner till =)
Jag har ju gått upp 23kg... så 12.3 kg låter som rena rama drömmen för mig ;)
japp!!! min älskade make kommer ikväll!!!!! om 9 timmar ungefär hahaha
kram tillbaks sötis, önskar dig en jättefin dag du med!
PREGGA: nä alltså jag sov inte så gott faktiskt hahaha, jag somnade vid halv 12, fast lillan bökade rundor i magen och sammandragningar på det så jag trodde nästan det satts igång hahaha men som sagt jag somnade till slut och vaknade igen vid kl.3, efter kl.3 så har jag sovit i ungefär 30 minuter i taget och vänt mig ungefär en miljontals gånger. jag gick upp 6.50 :( tala om att jag kommer vara trött ikväll :S
snart ska jag duscha och göra vid mig sen luncha, sen iväg till bästa väninnan en stund så några timmar försvinner iallafall =)
Carohl: du har varit saknad du med :) jag förstår absolut att du inte vill på fler äventyr nu tills bebisen är ute.. man ska ju kunna känna sig "säker" och lugn ifall det sätter igång.
Perssonlund: oki =) men det kommer säkert gå jättebra, jag förstår dig helt om att du inte vill åka in och bli hemskickad igen.... jag tror vi flesta känner så, ALLA kände nog så under första graviditeten =)