Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Grattis till er som går in i sista veckan - nära nu!!

BF+3 idag, lugnt hittills..hade typ 1 värk igårkväll så inget att hurra för..tror mitt bäcken håller på att töja sig för har ont i bäckenbenet på ena sidan ibland

Frukost nu, blev att ligga kvar i sängen idag då jag nu gått med förkylning o varit hes i 11 dagar!

BF 100809
  • Mandy86
    Familjen Mu skrev 2010-08-12 10:28:42 följande:
    Tack tack o lycka till själv!

Vart på toa precis och "plopp" så kom slemproppen o nu har jag molande värk o sammandragningar!
    Och jag e själv hemma me dottern...Aaaaah!
    Åh men det är ju typiskt sådant som jag går och väntar på och tittar efter tecken! Lät rätt så roligt att den bara ploppade ut sådär..nu är du på G får vi hoppas
    BF 100809
  • Mandy86

Pregga: Det låter ju fantastiskt!! Du är värd din bebis NUU!!

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-08-12 18:35:24 följande:
    Tror jag svarat det flesta nu? har jag missat ngn så e det inte av nonchalans, tack för all pepp å grattis till min nya v :)

NU en fråga-kan man anstränga sig lite med städ å boning utan att det skadar min lille discoprins?
    jag känner att jag måste tvätta,städa å fixa det sista för honom....

KAN DET SKADA HAN?
    Jag har burit upp och ned all tvätt för många trappor och storstädat i badrummet, legat på knä för att städa badkaret, igår dammsugade jag så klart du kan ta i nu också. lika dant som att bära hem tunga matkassar väl
    BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-08-12 21:12:46 följande:
    Jo tjejer mitt x ska vara med i Tv snart, haha den 23dje aug i programmet Vem vet mest, hahaha lite kul :)
    på svt
    jag och min sambo brukar tävla och ha rätt kul när vi tittar på det programmet :)
    BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon, sitter här med te och rostmackor Glad
    Skriver som Elinnnnn i tidigare inlägg idag att jag hade stora förväntningar på förlossning runt BF men nu BF+4 och frammåt så får det hända när det händer liksom, känns inte som att jag kan påskynda det iallafall så det får ta den tiden det tar

kram till alla

BF 100809
  • Mandy86

Har varit ute och gått 1 timme idag, skönt väder!

Har även fått en tid till BM på måndag (BF+7) efter ett par samtal att jag tyckte 17 dagar mellan kontroll var mycket.. Ska då känna på tappen och ev. hinnsvepning samt boka in igångsättning 42+0 om jag inte föder innan dess alltså.

Ska bli skönt att kolla allt igen, något mer jag borde passa på att göra där på måndag? Kan dem se hos BM vad bebisen väger?

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-08-13 15:12:19 följande:
    Om du träffar enm läkare där som jag gjorde igår så kan dom göra ett tul på dig, det fick jag igår. va bra att du låg på å fick en tid så snart, å hoppas på hinnsvepning för dig. Förstår att det ska bli skönt å kolla igen å hoppas verkeligen du slipper igångsättning, som nu börjar bli min egen fasa....
    Tror inte dem har någon läkare där jag går tyvärr. Har ju inte varit på kontroll sen 2a augusti så det ska bli skönt att kolla om bebisen är fixerad osv..

Tänker väl mest på ju längre tiden går ju större bebis ska komma ut...?
    BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-08-13 15:22:01 följande:
    oj, ja det var ett tag sedan, va märkligt...men bm kan se om den e fixerad ändå, aså dom kör ner händerna i typ ljumskarna nästan å känner om den e fixerad. jo tack, jag e med orolig för detta-större bebis ju längre tiden går..å ut ska den ju, haha kommer spricka fr röva uppåt nacken....h
    ellerhur..kommer spricka som tusan :P
    BF 100809
  • Mandy86

Själv har jag frossat i marabouchoklad och chokladglass de senaste veckorna, mums!
    Ikväll har vi köpt ett choklad till som jag och sambon ska dela på hihi..

Det känns lite konstigt, ett par gånger de senaste dagarna har jag känt att det runnit flytningar el. vatten i trosorna men när jag tittar är det inte blött eller någon flytning alls..märkligt att det känns som att det "rinner ut" då...

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10