elinnnnn skrev 2010-04-20 11:09:58 följande:
åh mitt inlägg försvann ut i rymden!!! jag som klagade lite :( haha ja men det är ju så att jag har ju hemorrojder, intressant va? och har haft det i typ 10 år men dem har bara gjort ont under graviditeten... Nu är det dags för smärtan! Inatt och natten till igår har jag vaknat flera ggr av smärtan :( Det hemska är att jag inte har någon salva att använda mot dem. Jag kan ju köpa från apoteket säger ni... Jo det skulle ju just vara snyggt: Älskling, kan du köra inom apoteket på väg hem och köpa lite hemorrojd salva? För det första vet han inte vad hemorrojder är, så då måste jag först förklara vad det är och erkänna att jag har det... Pinsaaaaaaaaaaaaaaaamt! Jag vill inte :( Kan 3 veckor passera fort fort fort så jag är hemma i sverige och kan inhandla min egen rumpsalva?
hahahahaha jag kan köpa å skicka till dig

elinnnnn skrev 2010-04-20 11:19:08 följande:
haha, ja min ville heller inte sova igår när jag ville det. tog mer än en timme tills jag tillslut somnade, helt slutkörd.maken min säger att det är bra att träna så jag blir förberedd på vad som väntar. hahaha schysst, jag vill inte träna nu, nu vill jag sova när jag inte behöver passa upp på en bebis, vaken på natten kan jag vara sen när jag har vår guldklimp här
hahah samma här, han va helt vild i en timme innan han gav upp, eller jag somnade....å det e ju som du säjer, sen när de små liven är här ute med oss då MÅSTE man vagga dom vare sig ögonen blöder av trötthet eller inte, såå jag passade på nu..å har skitdåligt samvete, jag riktigt känner hur han protesterar.......