Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-04-19 18:22:17 följande:
    ja men jag skulle bli rädd för en sån människa. Jag kan inte se hur en normalt funtad människa kan dränka ett djur i badkaret. men det är bara min åsikt.
    jag e som sagt var chockad, hon säjer till sitt försvar att hon inte visste att dom kunde simma.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:31:14 följande:
    spelar ingen roll, att ens tänka tanken och sen slänga ner dte försvarslösa djuret där i, och sen trycka ner den, nej fy fan säger jag bara. Den personen had ejag inte gett mycket för. kan inte finnas mycket empati i den hjärnan.När man skaffar djur ansvarar man för dess liv och välbefinnande, samt ett värdigt slut.
    hon sa att hon hört att det skulle vara det finaste sättet å dö på....å drunkna...sj tänker jag bara på paniken det lilla livet måste ha kännt...
    jag finner inte ord....det kommer väl sen när jag har hunnit smälta detta...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-19 18:33:59 följande:
    Okej ja men lika bra att kolla upp det! Jag har haft mycket sånt förrut o då har de inte heller alltid gjort ont!
    näe jag vet, det gjorde ju inte det minsta ont sist..lurigt det där...men just att det luktar sött.....
    va tycker du jag ska göra ang gnagar mördaren? känns ju fruktansvärt...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 18:39:58 följande:
    herregud, undra om hon själv skulle vilja bli nedtryckt i badkaret och dö på det viset. Tror inte hon skulle uppfatta det som "fint" iaf.. usch.
    jaa jag kan bara instämma...vilken ångest laddad död asså...så ovärdigt....{#lang_emotions_cry}
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-04-19 18:46:22 följande:
    nej men usch stackars marsvinet, vilket plågeri....finner inte heller ord...
    ja vet...å det e en vän jag tycker om ju....kommer nog inte se på henne med samma ögon igen....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 19:05:33 följande:
    naaw, tack pregga för kaninen
    så lite gumman, du har ett stort hjärta både för andra människor å djur....{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 19:09:19 följande:
    jo djuren är mitt alt, det var tur jag träffade min man, annars hade jag blitt en sån galen "cat-lady" hahaha
    naaw det e en riktigt fin egenskap{#lang_emotions_flower} cat-lady? hahahahaahhahhaah
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 19:16:46 följande:
    ja en sån som bor ensam i nåt litet hus nånstans med massor av katter, hehe
    haha jag älskar åxå katter, tyvärr så e lillan kraftigt allergisk....underligt nog så tål hon kaninen å hamstern, men asså nu e hon riktigt arg på lennart, hon stoppade ner handen å skulle flytta på hans stege som hängde lite löst i buren, han springer fram å hugger henne i handen, hon går här hemma å svär nu å e riktigt förbannad...
    hahahaha jag dööör av skratt, hon kallar han den rabiata jä***
    haha men han e såå söt ändå, då skriker hon-ta du hand om han då....det får mig å tänka på reklamen där hamsten attackerar...haha har du sett den? det e lennart i ett nötskal...hahahahahahahha
  • Bubbis10

hahahaha när jag skrattar så skriker hon-jag ska flytta utomlands så kan du stanna här med lennart som du tycker e så söt!!!!!!!!!!! hahahahahahahah
    hon e tvärförbannad, nu slog dörren igen å hon vrålar-jag kommer inte hem förens imorgon, tjuter av skratt här.....

• Bubbis10

nej nu skulle inte tanken ens slå mig att dränka lille lennart...bara så jag e tydlig med det, jag gillar den lille rabiata idioten :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10