• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Regnbågslycka
    Regnbågslycka skrev 2011-01-28 14:59:38 följande:
    Tack tack...Hans har spruckit genom o sen har han några på G däruppe oxå. Skönt när de spricker genom för då har dem ju inte så ont längre. (alla har ju dock inte besvär)

Ang sömn...Här sover prinsen fortfarande hela natten men häromnatten så sov han ovanligt många timmar!
    Han åt klockan 19.40 sen sov han enda till klockan 08.20 då min fru vaknade av att han låg och pratade i sin säng hehe Tungan ute Han är ju väldigt mycket vaken under dagen men endast små powernap´s!
    MED endast små powernap´s....Skulle de ju stå!
    ~♥~ Mamma till en tösabit född 2007 & en påg född 2010 ~ ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • puchelina88

Viktor somna 19.30 i går vakna 05.30 dultig kille;)men han har sovit bra hela tiden;)
    Va på bvc i torsdags viktor väger nu 8315 och är 69 lång;)
    hoppas ni alla får en trevlig helg

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Bubbis10
    Regnbågslycka skrev 2011-01-26 22:19:54 följande:
    Häp....alla missade visst mitt inlägg Obestämd

Ja ja..vår dag har iallafall varit underbar!
    jag e hemskt ledsen, har varit så otroligt mkt som har distraherat mig här. kan inte gå in på detaljer dock...
    kramar å grattis till tanden..
  • Oväntad
    puchelina88 skrev 2011-01-29 06:39:54 följande:
    Viktor somna 19.30 i går vakna 05.30 dultig kille;)men han har sovit bra hela tiden;)
    Åh önskade att min lille son kunde fatta det där med att sova på kvällen. Han lägger sig mellan 23.30 och 01.00.. Vet inte hur jag ska vända hans dygn.. Har försökt väcka han på morgonen men då är han supertrött och går knappt få liv i .
  • Oväntad

Jag hoppas min lille kille väntar med tänder gärna tills jag slutar amma.. Tungan ute

• Bubbis10
    Oväntad skrev 2011-01-29 14:22:25 följande:
    Åh önskade att min lille son kunde fatta det där med att sova på kvällen. Han lägger sig mellan 23.30 och 01.00.. Vet inte hur jag ska vända hans dygn.. Har försökt väcka han på morgonen men då är han supertrött och går knappt få liv i .
    samma här, min lille e en liten nattuggla..som sin mamma, haha...nu har han vart lite ledsen i 2 dagar så jag misstänker starkt tänder på g då han biter tag i allt..
  • elinnnnn
    Regnbågslycka skrev 2011-01-28 14:59:38 följande:
    Tack tack...Hans har spruckit genom o sen har han några på G däruppe oxå. Skönt när de spricker genom för då har dem ju inte så ont längre. (alla har ju dock inte besvär)

Ang sömn...Här sover prinsen fortfarande hela natten men häromnatten så sov han ovanligt många timmar!
    Han åt klockan 19.40 sen sov han enda till klockan 08.20 då min fru vaknade av att han låg och pratade i sin säng hehe Tungan ute Han är ju väldigt mycket vaken under dagen men endast små powernap´s!
    åh vad skönt!!!! min lilla sover inte så länge utan att äta. Nu somnade hon kl.20.20 får väl se när hon vaknar nästa gång. Igår somnade hon 22.30 och sov ända till 4.40(utan att äta emellan) och DET tyckte jag var lyxigt :D
    Gulligt när man dem ligger och småpratar med sig själva när dem vaknar :D det gör min dotter också ibland, men ibland är det skrik och gråt :P
    åh skönt med hela nätter :)
    stor kille! våran väger typ ett kilo mindre men är nog längre tror jag. Vi ska till BVC om 3 veckor.
    trevlig helg önskar jag dig med!

BUBBIS: stackare , kramar om

OVÄNTAD: tror inte det gör så stor skillnad om dem har tänder eller inte, dem har ju tungan mellan tänderna och bröstvårtan. Fast ja ifall dem kommer på den smarta iden att bita lite så förstår jag vad du menar ;);)
  • elinnnnn

min fina dotter är 5 månader och 1 vecka precis idag och hon kan sitta utan stöd jippiiii men hon är dock inte så pigg på att vända sig när hon ligger på golvet haha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2011-01-29 19:13:24 följande:
    åh vad skönt!!!! min lilla sover inte så länge utan att äta. Nu somnade hon kl.20.20 får väl se när hon vaknar nästa gång. Igår somnade hon 22.30 och sov ända till 4.40(utan att äta emellan) och DET tyckte jag var lyxigt :D
    Gulligt när man dem ligger och småpratar med sig själva när dem vaknar :D det gör min dotter också ibland, men ibland är det skrik och gråt :P
    åh skönt med hela nätter :)
    stor kille! våran väger typ ett kilo mindre men är nog längre tror jag. Vi ska till BVC om 3 veckor.
    trevlig helg önskar jag dig med!

BUBBIS: stackare , kramar om

OVÄNTAD: tror inte det gör så stor skillnad om dem har tänder eller inte, dem har ju tungan mellan tänderna och bröstvårtan. Fast ja ifall dem kommer på den smarta iden att bita lite så förstår jag vad du menar ;);)
    tack gumman, vågar inte skriva om dset här inne så jag inboxar dig,kram
  • sofie och laura

guuud vad länge sen jag skrev här""
    Hoppas att ni mår bra det gör jag ialla fall Lite till o från!!

Nyfikna hur ni andra har det?

Alvin e ju fyllda 6 månader tiden bara sussar förbi hua hua..

Hur är era bebisar i utvecklingen? Vet dock att man inte ska jämnföra men jag e välldans orolig för att lilla Alvin inte orkar stödja sina ben mot mina knän han drar upp sig som en groda?
    Undrar om det är ngt fel??

Kan det vara det?

Han stödjer lite men inte alls mkt

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10