puchelina88 skrev 2011-01-29 06:39:54 följande:
Viktor somna 19.30 i går vakna 05.30 dultig kille;)men han har sovit bra hela tiden;)
Va på bvc i torsdags viktor väger nu 8315 och är 69 lång;)
hoppas ni alla får en trevlig helg
Skönt när de kan sova hela nätter, man behöver ju sin sömn hehe
Oj...vår son var sist
(på bvc-besöket) 68 cm lång & vägde 6500 gram, vilke skillnad
hihiBubbis10 skrev 2011-01-29 12:29:41 följande:
jag e hemskt ledsen, har varit så otroligt mkt som har distraherat mig här. kan inte gå in på detaljer dock...
kramar å grattis till tanden..
Ingen fara. Tack

Oväntad skrev 2011-01-29 14:23:56 följande:
Jag hoppas min lille kille väntar med tänder gärna tills jag slutar amma..

Hur länge vill du amma?
Ja vår lillkille biter ju i flasknappen så jag säger bara:
"Aj aj aj, till er som fortfarande ammar när er baby får tänder"elinnnnn skrev 2011-01-29 19:13:24 följande:
åh vad skönt!!!! min lilla sover inte så länge utan att äta. Nu somnade hon kl.20.20 får väl se när hon vaknar nästa gång. Igår somnade hon 22.30 och sov ända till 4.40(utan att äta emellan) och DET tyckte jag var lyxigt :D
Gulligt när man dem ligger och småpratar med sig själva när dem vaknar :D det gör min dotter också ibland, men ibland är det skrik och gråt :P
De e nice ja

Fast ibland
(väldigt sällan) så vill även vår kille ha lite mat på natten
Vår kille
ÄLSKAR mat och äter numera även riktiga mål mat, speciellt lunch

Och fort ska det gå. Men inte nog med det, sedan ska det vara efterrätt oxå...SÅ det ska bli intressant att se hur mycket han väger nästa gång på bvc
hehe 
elinnnnn skrev 2011-01-29 19:14:55 följande:
min fina dotter är 5 månader och 1 vecka precis idag och hon kan sitta utan stöd jippiiii men hon är dock inte så pigg på att vända sig när hon ligger på golvet haha
Åååh va roligt,
grattis....hur länge kan hon sitta utan stöd?
Vår kille har suttit sedan ca 2½ månaders ålder, dock med stöd och han är väl inte helt stabil ännu.
Men 30 sekunder eller så klarar han utan stöd

sofie och laura skrev 2011-01-30 15:23:16 följande:
guuud vad länge sen jag skrev här""
Hoppas att ni mår bra det gör jag ialla fall Lite till o från!!
Nyfikna hur ni andra har det?
Alvin e ju fyllda 6 månader tiden bara sussar förbi hua hua..
Hur är era bebisar i utvecklingen? Vet dock att man inte ska jämnföra men jag e välldans orolig för att lilla Alvin inte orkar stödja sina ben mot mina knän han drar upp sig som en groda?
Undrar om det är ngt fel??
Kan det vara det?
Han stödjer lite men inte alls mkt
Det lät väl inte riktigt rätt i mina öron, då han inte alls orkar stödja sina ben...
Vår lille kille har alltid älskat att stå och har inga problem med det, alltid gjort det och han är nu
5 månader, 1 vecka & 5 dagar gammal 
Med "alltid" menar jag typ sedan han föddes. Han var redan då väldigt stark i sina ben. Nu tror jag inte att alla är det, men du undrade ju om hur "vi" har det

De flesta babysar har ju den reflexen när dem födds med sedan brukar den försvinna för att sedan komma tillbaka när de lär sig gå!
Tycker nog att du ska/bör ta upp det med bvc om det är så att du är orolig!
Good Luck