Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

augustibarn10 skrev 2010-05-28 10:54:26 följande:
    Okej. Då vill jag inte ta den :P
    nej sen tror jag inte dom vill sätta den på dig helst, har du informerat dom om att du har det?
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-05-28 11:00:44 följande:
    Nej det har jag inte. Visste ju inte att det kunde vara ett problem förrän nu :P Men får prata med min bm om det när jag ska till henne nästa gång. Tack för info:n!
    ok, va bra att det kom fram :) men absolut ta upp det med henne.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-28 11:19:11 följande:
    jupp blir alldeles hård i magen ofta när jag är kissnödig.
    ok, ja men då e det samma här...tror Carohl nämnde ngt om det med, men minnet sviktar kraftigt här....

NGN annan på tråden som har en gnutta GBS?
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-05-28 10:50:36 följande:
    Vad är det för risk med att ta eda om man har skolios? Jag har också det, men inte så mkt.
    har du börjat känna av din skolios nu under grav? än sålänge så e min rätt så lugn..men dammsuga e ju bara att gkömma, tur att jag får hjälp med det.
    jag har inte heller så sned, men det e så det känns ändå...emellanåt.
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-05-28 11:40:03 följande:
    Jag känner av den på kvällarna om jag har hållt igång hela dagen. Då kan jag knappt röra mig så då är jag väldigt glad att jag har min man :) Jag har också GBS. Blev livrädd när jag läste om det på internet efter att jag fått reda på det. Men jag har en bra bm och vänner som lugnar mig ;) Men jag tycker att det verkar jobbigt att gå med dropp under förlossningen. Men vad gör man inte för bebisen.
    Ok, jo samma här eller om jag legat lite skevt bara så känns den av direkt nu ju tyngre man blir. jaså? du har åxå GBS, asså inte så men det e skönt att ngn annan har det(inte för att jag önskar ngn det såklart) utan för då vet du vad jag pratar om. men har du fått medecin? jag blev ju med livrädd när jag läste om det..hua...
    min Bm sa med att det inte e ngn fara så länge det e sån liten mängd. Som carohl sa till mig på tel-SLUTA LÄS ALLA HEMSKHETER!! hahah å hon har rätt, man blir ju paranoid.
    va det gäller droppet så tror jag inte det blir den jobbiga biten ;)
    Malten skrev 2010-05-28 15:48:10 följande:
    Hej på er! Jag fick svar ang. uvi nu och provet såg normalt ut, skönt! 
    va skönt gumman :)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-28 19:32:45 följande:
    HallåHar haft dataproblem. Vår stora dator har havererat och den lilla har problem sen tidigare.Så denna funkar inte riktigt som den ska. Imorrn har maken lovat att vi ska köpa en ny dator Som tur var så åkte jag till svägerskan igår och lånade deras dator så man kunde betala sina räkningar.
    asså det e helt sjukt hur beroende man e pga datorer....blir ju helt vilse utan..;)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-28 20:06:08 följande:
    Go`kväll på er. Allt bra?
    heeeeeeeeeeej ma babe :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-28 20:36:07 följande:
    HAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. Vad händer i kväll? Själv ville jag se avatar å äta godis, men maken ville tydligen hellre spela:0/
    haha ok, mja asså jag e MÄTT! har ju ätit som en tok i banlig ordning så godiset står orört än sålänge :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-28 20:56:19 följande:
    Oj då.. D ska mycket till innan d går så långt här. Vi ska äta smörgåstårta & jordgubbar med grädd... mumsJag känner mig väldigt trött nu mera. äter 2 niferex om dagen med lite Juice till, men d känns inte som om d hjälper. ÖRK jag hatar att vara trött!
    ååå nu blir jag avis här...magen kurrade oväntat till..hahahaha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-28 21:12:38 följande:
    hej tjejerna :)haft en helt underbar dag i dag :) solen har varit så underbar. var i väg och kikade på min sambos lillebror som ska på studentbal i dag så himla fin och vuxen var han :)Sitter nu och väntar på och få höra av min sambo nått, han har haft bortamatch i fotbollen :)Hur är det med er?
    hey :)
    låter som en härlig dag gumman...här e allt bara toppen, hihi
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10