Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-05-31 09:52:43 följande:
    Det har jag också läst någonstans! När jag väntade Michelle så drömde jämt jag att hon var en pojke så jag var så inställd på att hon skulle vara en pojke men nä det kom en liten prinsessa till mig
    haha sedär ja :) åå din lilla sessa e ju så go, hälsa henne grattis fr mig idag {#lang_emotions_heart}
    med en puss på pannan..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-31 10:05:33 följande:
    jag reagerade på detta med, kära leken, man lägger inte såna kommentarer om nån som kan läsa dem sen, det känns..konstigt.
    {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-31 10:09:18 följande:
    Hej alla.Pregga: kan du vara rapp i käften  (läste det några sidor bak)Minsta tösen har legat på runt 40 graders feber sen i fredags, åkte in till en jourcentral igår med henne å mycket riktigt så hade hon åkt på en ny öroninflammation. Hade ju en för 2 månader sen. Så inatt så har varken hon, jag eller maken sovit så mkt.I lördags så började maken gräva upp gräsmattan för att vi ska göra om landet samt där vad jag har mina plantor nu så kommer det att vara en mur där.Så när lillan sov inne så gick jag ut och skulle plantera alla jordgubbsplantor så fick jag pausa efter varje planta för magen blev stenhård och sitta böjd blev inte bra. Så jag har satt 15 utav 40   Denna bebis är väldigt aktiv på kvällarna och natten. Men nu far den runt antagligen pga jag höll på där ute innan.
    haha mja det häner väl, men idag känner jag mig kärleksfull :)
    hua, stackars liten tös..hm, min dotter e ju öronbarn ,eller ja hon var det innan hon opererades iallafall. Min lille prins e med aktiv på kvällen, en riktig nattuggla...åå va mysigt att plantera, skulle mer än gärna ha ett växthus :)
  • Bubbis10

Någon mer som haft en brännande känsla i sidan om magen? typ att det bränner till helt oväntat å försvinner lika fort mm??

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-31 10:36:38 följande:
    Sweetlily

du e en god tjej med hjärtat på rätt ställe...därför gav jag dig ett hjärta..:)
  • Bubbis10

Härligt när solen skiner å kärleken flödar på tråden ;)

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-31 10:50:03 följande:
    Nej jag har inte ont någonstans. Lite trött i fötterna om jag stått upp en hel dag men annars mår jag prima :) Tack för att du undrar!
    haha så lite :)
    den kära leken skrev 2010-05-31 10:58:10 följande:
    och ja det är härligt med solsken, både ute och i våra sinnen :)Hade dock hellre gett mig ut i trädgården än suttit på jobbet. Men snart får jag va hemma i ett helt år!
    ja men visst blir det skönt att få vara hemma med lillen å bara njuta av det lilla livet, mys på hög nivå :)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-31 11:00:19 följande:
    Ja det är inte roligt med henne. Tänkte lägga mig och sova med henne sen när vi har hämtat stora tösen och kört inom affären för att köpa skivor till den nya datorn så man kan göra återställnings skivor. Behövs 4 tydligen och jag hade bara 2. Så än använder jag inte den nya. Jag har ju inget växthus än, eller jo jag trodde att jag delade lite med svärmor för att sätta mina tomatplantor men hon hade tagit all plats. Så det blir väl lägga undan pengar så man kan köpa ett växthus el hitta ett bättre beg.Så det är bara ett stort land jag kan plantera i.Den äldsta tösen är/var ett öron barn och hon har rör i bägge öronen.
    Förstår att det e jobbigt, man känner ju så med dom när man vet att dom har ont å mår dåligt, hoppas hon blir bättre snart :)
    jag köpte åxå ny data ny nyligen ju å vad jag vet så räckte det med en skiva? hm..blir fundersam här nu ju..
    Trist av din svärmor, hm..kunde ju lagt undan lite plats till dig kan man ju tycka..
    jaa men jag vill ju med ha ett växthus, där jag kan påta med tomater mm..hihi
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-31 11:07:12 följande:
    Åhh det är livet att plantera och se saker växa. Jag har precis grävt om en gammal rabatt med övervuxna barrväxter i till ett kryddland. Många skottkärror jord och sten har flyttats på men nu är där så fint och jag blir så lycklig varje gång jag går förbi. Nu hoppas jag bara att alla plantor vill ta sig!
    jo det e mysigt å plantera å se hur det tar fart å växer, min dotter har ju 4 krukor i köket med melon, papaya,potatisplanta å ngt annat som börjar växa på rejält..haha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-05-31 15:38:04 följande:
    Det är väldigt bra att plantera frön. Väldigt pedagogiskt. Man får lära sig ta hand om något, vårda det och så blir man lite mer försiktig med det som jorden har att ge oss. Vi får hoppas det blir många goda potatisar till er!
    Hihi tack så mkt, ja vi kan ju alltid hoppas. hon går här å beundrar sina små verk varje dag haha å stolt e hon :)
    Men visst har du rätt i det, hon får ju vårda ngt...Vad det gäller å ta hand om jorden med så kan jag inte annat än å hålla med, så som vi slösar på dess resurser,skandal e det!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10